Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Deel jouw ervaring met ons!

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo!

Het jaar 2024 komt stilletjes aan met een aantal prachtige voornemens. 🎉

We willen jou graag centraal stellen bij het verbeteren van jouw hey!-ervaring! ♥️

Daarom willen we graag met jou verder chatten om meer informatie te kunnen krijgen over jouw ervaring met ons!

Het wordt leuk! 🙂

Wil jij ons graag helpen?

Laat het me zeker weten in de comments 😉

Tot ziens,

Rizlaine

Rizlaine_1-1703252359754.png

 

8 ANTWOORDEN 8

Tijger
Aspirant Wegliefhebber

Graag extra informatie aub wanneer bv er een dienst overgezet is. Ik kom van orange  en ben normaal gezien vandaag overgezet met mijn vast internet naar hey. Maar jullie sturen bv geen bevestigings sms of ik nu nog op orange zit of op hey. En proberen vlugger te antwoorden op vragen via de chat of via facebook messenger enzo....

 

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

Alvast bedankt om ons hierbij te betrekken, hey!-team. 🙂

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de goeie prijs-kwaliteitsverhouding. Er is geen andere provider die zoveel data voor zo'n prijzen kan aanbieden met een goed mobiel netwerk.

Ik begrijp dat jullie meer een selfservice provider zijn, en minder budget hebben voor support. Maar toch zou ik jullie willen vragen om meer support aan te bieden voor belangrijke onderdelen, zoals (kritische) technische problemen. Want ik heb zelf ervaren dat bij simkaartactivaties - die niet automatisch gingen - ik niemand kon contacteren, en ik een lange tijd onbereikbaar was! Ik kwam van Orange, dus dit moest toch instant lukken zonder problemen? Gelukkig is dit uiteindelijk opgelost door @Rizlaine via het forum. Dank u!

Ook hoop ik dat jullie eindelijk eens de eSIM gaan lanceren, want dit beloven jullie al een hele tijd! Ik heb dit namelijk echt nodig, en hoop dat dit binnenkort ondersteund kan worden. Orange biedt dit aan, en jullie versturen Orange simkaarten. Ook kan je je Orange eSIM houden als je naar hey! gaat. (Maar dat is nutteloos wanneer je later een nieuw toestel hebt, en je de eSIM niet kan overzetten... Zelf onlangs ervaren: nieuwe fysieke simkaart moeten aanvragen, R.I.P. eSIM.) Waarom is dit nog niet mogelijk? Please, jullie zijn een digital-only provider?!

Ook hoop ik op Apple Watch eSIM ondersteuning, maar ik vrees er voor. 

Ten slotte, zou ik graag hebben dat de hey! app wordt verbeterd. Ik moet namelijk altijd na enkele weken opnieuw inloggen, wat wel een verbetering is ten opzichte van elke keer, maar ja. Ook hoop ik dat jullie de widgets op iOS fixen, want dit werkt helaas al een hele tijd niet meer.

Alvast bedankt om dit te realiseren!

Fijne feestagen. 

Tijger
Aspirant Wegliefhebber

Dank je wel voor deze extra info.... dit wist ik niet.... ikzelf kom ook van orange en ik heb ook mijn E-sim kunnen behouden.... maar ik ben van plan binnen enkele weken een nieuwe smartphone te kopen...

Dus als ik het goed lees...,kan ik mijn huidige E-sim niet overzetten dan....😪

Moet ik dan bij hey een nieuwe simkaart aanvragen die ik dan moet activeren met hetzelfde gsm nummer op zoals mijn E-sim.

Want ik wil uiteraard mijn nummer behouden.

 

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

Ja, jammer hé! Ik heb via de hey! klantenzone eenvoudig een nieuwe fysieke simkaart kunnen aanvragen, en deze werd de volgende dag al geleverd. Ik heb deze dan geactiveerd en dit gebeurde instant. Ik kon onmiddellijk de nieuwe simkaart gebruiken. 

Converted
Bewezen Wegliefhebber

3 dingen waar iedereen al een hele tijd achter vragen. 1: eSIM, 2: Visual Voicemail, 3: Betere technische ondersteuning bij issues.

Schumi_wk
Aspirant Wegliefhebber

Deze week veranderd van Orange naar Hey.
Iets wat storend is en zou gewijzigd moeten worden, je vult het formulier in en ook een tijdslot voor het plaatsen van internet. Ik krijg de dag erop een tijdslot toegewezen wanneer jullie zouden komen, een paar uur later krijg ik een bericht dat dit geanulleerd wordt 🤔 De dag erna krijg ik terug een bericht waarin staat dat dit automatisch gaat omdat ik van Orange kom. Ondertussen had ik een nieuw formulier ingediend en terug een tijdslot met wanneer jullie komen installeren.
Nu is dit ondertussen in orde gekomen maar blijf ik met een mail zitten waarin een tijdslot staat waarin jullie komen, geprobeerd via de chat contact op te nemen, dit is onbegonnen voor iemand die meer te doen heeft dan zitten wachten. Ik laat de sociale media links liggen en zie ook geen contact via mail of telefoon.

Ik begrijp dat we in de 21ste eeuw zitten en dat dit allemaal voor handen is maar een contact via mail zou toch mogelijk moeten zijn. Het is letterlijk 2 minuten werk om het tijdslot en installatie te laten annuleren, iets wat mij zorgen bespaard en jullie een ander vlugger kan toelaten tot jullie netwerk.

Schumi_wk
Aspirant Wegliefhebber

Volgende probleem!
Je krijgt de eerste 3 maanden 10€ korting voor je vast internet tot je de factuur krijgt. De volle pot.

En op het chat gedeelte ben ik alweer een half uur aan het wachten, dit is veel erger dan Mobistar vroeger.

Ikke
Beginnend Wegliefhebber

Ervaring totnogtoe : uitermate negatief

Zit al 2 weken te wachten tot er eindelijk eens een sim kaart wordt opgestuurd...