Blog

Wil je weten wat er nieuw is bij hey! Of ben je gewoon op zoek naar wat tips over hoe je het meeste uit onze aanbiedingen kunt halen? Kom en lees onze blog!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo,

Om toegang te krijgen tot je My hey! account en je abonnementen online te beheren, kun je je klantenzone onmiddellijk aanmaken via deze link. 🙂

Hier zijn de te volgen stappen:

Ga naar de registratiepagina

Ga naar de accountaanmaakpagina op onze website hey! en klik op "Maak het direct aan!". Je zal drie stappen zien op het scherm:

  • Mijn telefoonnummer
  • Mijn wachtwoord
  • Bevestiging

Rizlaine_0-1736264838912.png

 

Registreren met een mobiel telefoonnummer

Als je een mobiel abonnement hebt bij hey!, hoef je alleen maar je telefoonnummer te gebruiken om je account aan te maken. Voer je nummer in en volg de instructies op het scherm om een wachtwoord aan te maken en je registratie te bevestigen.

Registreren voor alleen een internetabonnement

Voor klanten die alleen een internetabonnement hebben, moet je je Easy Switch ID of je internetnummer gebruiken om je account aan te maken. 

Waar vind je je Easy Switch ID? Dit nummer staat op de verschillende communicaties die worden verzonden bij het aanmaken van je abonnement (bijvoorbeeld in de e-mail van de aanmaak van je Customer Zone).

Dit nummer staat ook op je factuur 😉

  1. Voltooi je registratie

Zodra je je nummer of Easy Switch ID hebt ingevoerd, hoef je alleen nog een wachtwoord te kiezen en de aanmaak van je account te bevestigen. Je hebt dan toegang tot al je informatie: verbruik, facturen en opties die aan je abonnement zijn gekoppeld.

Het aanmaken van een klantenzone bij hey! is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Begin nu en beheer je diensten volledig zelfstandig! 😊

Rizlaine

6 Opmerkingen
Kca
Beginnend Wegliefhebber

Als ik deze stappen volg, voor een internetabonnement, dan krijg ik deze melding:

"Het ingevoerde nummer is onjuist, werd reeds geregistreerd of uw abonnement werd nog niet geactiveerd. Voer het juiste nummer in of wacht nog even tot je onze verwelkomingsmail ontvangen hebt. Contacteer de klantendienst via de chat voor meer informatie."

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Kca ,

Dank je wel voor je bericht. Zou je kunnen bellen naar het nummer 0 800 855 19 (voor Hey! verkopen), of ons contacteren via onze sociale media, zoals Facebook of Instagram ? Zo kunnen we nakijken wat er precies blokkeert en je verder helpen.

Sorry voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Rizlaine

WimH
Ervaren Wegliefhebber

Ik denk dat ik een welkomstmail heb gekregen :

 

Lukt bij mij ook niet:

Je hebt voor onze internetdienst gekozen. Bedankt!

Je kan je nu op My hey! registreren via deze link. Voer je internetnummer in en volg de instructies op het scherm:

Geen idee wat mijn internetnummer is , als ik met mijn easyswitch ID probeer krijg ik dat de dienst tijdelijk onbeschikbaar is. Alle andere combinaties met emailadressen, telefoonnummers; itsme etc. lukken ook niet (gegevens niet juist/niet gekend/niet geactiveerd ( maar in de mail staat een activatiecode die ik nergens kan invullen??? ))

 

Edit : OK, activeringscode (8 cijfers) als easyswitchnr gebruikt ( lukte de 1 keer niet moet iets fout hebben gedaan) en dan kreeg ik per mail een activeringscode/validaticode(???)van 6 cijfers Hiermee is de aanmaak van mijn MyHey eindelijk gelukt! (gaat enkel via email als je enkel internet hebt blijkbaar) 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @WimH ,

Het spijt me te horen dat het nog steeds niet werkt. 😊 Je kan contact opnemen met de klantenservice via de chat of onze sociale media. Zij kunnen je het nummer gekoppeld aan je internetservice doorgeven, zodat je verder kan met de registratie op My hey!

WimH
Ervaren Wegliefhebber

Hallo @Rizlaine,

ondertussen werkt het wel, heb nu zelfs 3 MyHey's !

joske
Stapper

Hi,

Ik heb een My-Hey account aangemaakt voor mijn nieuwe telefoon abbo bij jullie maar heb geen bevestigingsemail ontvangen (ook niet in de spam). Daardoor kan ik dus niet de registratie volmaken en inloggen. Het zou natuurlijk kunnen dat ik een type foutje in het emailadres heb gemaakt of zoiets. Inloggen mbv mijn nieuwe Hey! telefoonnummer lukt ook niet. Ik krijg in beide gevallen een error.

De chat op de site levert ook niets op want ik krijg geen antwoord na heeeeeel lang wachten.

Telefoneren e.d. werkt overigens wel OK.

Wat nu te doen?