Profil de Rizlaine

Promeneur expérimenté

 • 

1.8K  messages

mardi 21 novembre 2023 13:33

Heb je een gsm-abonnement besteld en wil je weten hoe de activering verloopt?

Hallo,

In dit artikel helpen we je verder 😉.

Je simkaart wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Heb je hem niet ontvangen? Gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice via chat, Facebook of Instagram. We zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk een nieuwe toe te sturen. 😊

Heb je de bestelling op een vrijdag geplaatst? Dan moet je even geduld hebben, want dan wordt het de week erna pas verstuurd.

Wil je je oude nummer behouden en ben je klant bij Orange? Dan behoud je je oude simkaart en wordt je abonnement nog sneller geactiveerd. 😀


Goed om te weten:

  • Je simkaart wordt verstuurd in een grote envelop, dus verwar het niet met reclame 😊
  • Wil je je oude nummer behouden en kom je van een andere provider dan Orange? Dan moet je ons je klantcode van je vorige operator geven of het nummer op je simkaart. In dit geval wordt de simkaart alleen verstuurd als alle gegevens die je hebt opgegeven kloppen. Denk je dat je de verkeerde info hebt doorgegeven? Neem dan contact op met support via de chat op onze website, Facebook of Instagram.
  • Als je je simkaart hebt ontvangen, vergeet hem dan niet te activeren via deze link. 😉

Aarzel niet als je vragen hebt.

Tot snel!

Rizlaine

 

Aspirant Wegliefhebber

 • 

5  messages

il y a 2 ans

Ik heb de enveloppe ontvangen en zou die graag activeren, maar krijg de melding dat er iets fout is gelopen.

De gegevens zijn zeker juist en ik heb het op verschillende browsers getest.
Wat kan ik doen?

Promeneur expérimenté

 • 

1.8K  messages

il y a 2 ans

Hallo @cadsite ,

Heb je hetzelfde e-mailadres ingevoerd als waarmee je je bestelling hebt geplaatst?

Aspirant Wegliefhebber

 • 

5  messages

il y a 2 ans

Ja, ik heb dit dubbel nagekeken.

Het adres is identiek en het nummer heb ik ook al verschillende keren nagekeken.

Ik heb het gisteren thuis geprobeerd en nu op kantoor, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Promeneur expérimenté

 • 

1.8K  messages

il y a 2 ans

@cadsite ,

Ik begrijp het... Je moet contact met ons opnemen via chat of sociale media.

ze zullen het voor je controleren 😉

Aspirant Wegliefhebber

 • 

5  messages

il y a 2 ans

Dat probeer ik, maar daar krijg ik geen reactie.

Promeneur expérimenté

 • 

1.8K  messages

il y a 2 ans

@cadsite Wanneer heb je ons een bericht gestuurd? Via chat of sociale media?

Aspirant Wegliefhebber

 • 

5  messages

il y a 2 ans

Vanochtend via chat, na een half uur geen reactie en ben dan moeten vertrekken. 
Nu ben ik een dik half uur aan het wachten, maar zal wel goed komen vermoed ik.

Promeneur expérimenté

 • 

1.8K  messages

il y a 2 ans

Kan je contact met ons opnemen op facebook of instagram? Ik zal jouw bericht doorgeven

Aspirant Wegliefhebber

 • 

4  messages

il y a 2 ans

Ik heb mijn aanvraag voor nieuw lid gedaan.

Mijn bestaand nummer is SCARLET NR.12162626

Graag antwoord aub.

albert zanders

Beginnend Wegliefhebber

 • 

1  message(s)

il y a 2 ans

Ik krijg mijn simkaart niet geactiveerd, ondanks dat ik alles correct heb ingevuld.

Ik krijg steeds de volgende melding —> we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? 
Ik weet zeker dat ik alle gegevens correct heb ingevuld!

Contact via de chat is een regelrechte ramp en via Facebook Messenger reageert er eveneens niemand. 


Aspirant Wegliefhebber

 • 

4  messages

il y a 2 ans

Heb reeds enkele keren geprobeerd om kontakt te krijgen.

ivm een klantaanvraag maar geen antwoord.

Groeten

albert zanders

Promeneur expérimenté

 • 

1.8K  messages

il y a 1 an

Hallo @BERTJE , @MohamedK ,

Sorry voor mijn late antwoord.
Is alles in orde voor je?

Stapper

 • 

1  message(s)

il y a 1 an

Hier ook het zelfde simkaart kan ik niet activeren ondanks dat ik alles correct heb ingegeven Kontakt opgenomen maar geen gehoor iemand een idee hoe het verder kan bellen doen ze je niet op gr herve

Wandelaar

 • 

163  messages

il y a 1 an

@Herve Hellow, heb je al contact met Hey! via de social media? Daar reageren ze meestal vrij snel en blijf je in contact staan met hen.

Beginnend Wegliefhebber

 • 

1  message(s)

il y a 1 an

Hoeveel tijd heb ik om een nieuwe simkaart te activeren ?

Loading...