Beginnend Wegliefhebber
•
5 messages
Overstap naar Hey en bijhorende problemen
Aangezien men bij Hey! moeilijk te contacteren is, lijst ik alvast hier de voorkomende problemen op ter documentatie en in de hoop dat men contacteert:
Via de chat komt er geen reactie op vragen dus daar geraak ik niet verder.
Dan maar de telefoon geprobeerd en een vriendelijke man aan de lijn gehad, een half uur gebeld en 5 minuten gesproken met die man, de rest in wacht.
Voor het facturatieprobleem is er langs de telefoon een dossier aangemaakt - hopelijk gebeurt er iets mee want facturen voor diensten die niet actief zijn daar doen we niet veel mee.
Als 2de probleem, de My Hey account. Na online alle stappen te hebben doorlopen. Had ik een activatiemail moeten ontvangen maar 4 dagen later nog steeds geen mail. De man aan de telefoon wou mij dan doorverbinden maar toen is de lijn verbroken en kan ik dus weer niet verder.
Zijn er andere tips en tricks om wel iets gedaan te krijgen bij Hey ?
Rizlaine
Promeneur expérimenté
•
1.8K messages
il y a 6 mois
Hallo @Adriaan ,
0
0
Adriaan
Beginnend Wegliefhebber
•
5 messages
il y a 6 mois
Hallo @Rizlaine,
Op facebook vindt ik jullie account niet direct terug en op de website van Hey Telecom vindt ik ook geen link. Instagram gebruik ik niet.
Met My Hey verwijs ik naar de online klantenzone, zonder deze inloggegevens geraak ik ook niet ingelogd op de app.
Adriaan
1
0
Dixit
Bewezen Wegliefhebber
•
31 messages
il y a 6 mois
Ik kan mij eigenlijk weinig herinneren van een activatiemail. Heb je de opties "SMS" of "Itsme" al geprobeerd ? Die werken meestal erg goed.
0
WimH
Ervaren Wegliefhebber
•
69 messages
il y a 6 mois
Met het contacteren heb ik eigenlijk weinig problemen, lukt meestal binnen redelijke tijd via 0800 ( "snel") , chat ( iets langer) en messenger (een paar dagen, zoek op hey tele) Dossiers worden aangemaakt, oplossingen komen er echter voorlopig niet. Er is wel een technieker langsgeweest op het afgesproken tijdstip maar die kreeg de nieuwe modem niet aan de praat en heeft de "oude" van Orange teruggeplaatst. Na mijn aanvraag voor overstap Internet en 2 telefoonnummers op 23 December zit ik nu nog steeds met alles bij Orange. Ik kan dus gelukkig bellen en internetten en heb dus niet echt een probleem ( behalve de factuur eind deze maand misschien?) maar begrijp totaal niet waarom men mij bij ieder contact iets anders verteld en ik dus nog steeds niet weet :
1) Bezoek technieker nodig bij overgang van Orange naar Hey? ( 80% neen, 20% ja, hij is geweest maar dat hielp niet)
2) Activatie Esim's nodig? ( 20% ja, 80% nee) Activatie lukt niet...
3) toegang tot MyHey/Klantenzone : werkt niet, zou in orde komen na activatie internet en 48 h wachten???
Helpen kan ik dus ook niet, bijkbaar kan dat momenteel niemand. Mijn (laatste) dossier is vorige week gemaakt en zou met de hoogste prioriteit worden behandeld. Geen nieuws meer nadien, heb nog eens contact gehad met messenger, wat wel tot een correctie van mijn Email contactadres zou hebben geleid( bij Orange nooit gelukt) , men ging mij dan laten weten hoever het met mijn dossier stond , niks meer gehoord nadien. Doorverbinden( 0800) met iemand die dan de lijn verbreekt ook al 3 keer meegemaakt....
2
0
Adriaan
Beginnend Wegliefhebber
•
5 messages
il y a 6 mois
Inloggen op My Hey met de email is ondertussen gelukt. Via SMS of Itsme lukt dit met mijn gegevens niet ondanks dat het abonnement op mijn naam staat. Via SMS of Itsme lukt enkel met de gegevens van mijn partner, begrijpe wie kan.
Door op hey! 2 facebook pagina's gevonden. 1 dooie zonder activiteit en 1 die actief lijkt. Als ik het facturatie probleem niet krijg opgelost eens via deze weg proberen dan. Een link naar de socials op een zichtbare locatie op de website zou mij toch evident moeten lijken.
https://www.facebook.com/heytelecombelgium/?locale=nl_NL
https://www.facebook.com/p/Heytelecom-61554561963708/?locale=nl_BE
5
0
WimH
Ervaren Wegliefhebber
•
69 messages
il y a 5 mois
Mijn Internet is ondertussen in orde gekomen via een vriendelijke mevrouw van de Orange Helpdesk ( 02 nummer). I nu bij Hey en werkt al meer dan een week zonder enig probleem. Iets later kreeg ik ook codes voor de toegang tot MyHey ( de welkomstmail?) Indien je enkel internet hebt ( is bij mij zo daar overname telefoon na meer dan een maand nog steeds niet in orde) kan je enkel via email inloggen! Na het ontcijferen van het gebruik van de codes met ondeuidelijke benamingen is dat ook gelukt. De andere inlogmethodes, ook Itsme, gaan enkel als je ook telefoon bij MyHey hebt.
0