Aspirant Hiker

• 

13 Messages

Hey vs Digi

Hoi allen,

gaat Hey counteren tegen Digi?

heel benieuwd en zou goed uitkomen nog enkele familie leden die gaan overstappen indien er nog wat leuks gebeurd op de “markt”

Ervaren Hiker

• 

171 Messages

Hey @Buthead,

DIGI heeft inderdaad enkele dagen geleden hun aanbod aangepast. 

Ik maak even een overzicht (op 22/01/2026), om in de toekomst te kunnen vergelijken:

DIGI:

€ 3/maand

7 GB | € 0,01/min. | € 0,07/SMS

€ 5/maand 30 GB | Onbeperkt bellen | € 0,07/sms
€ 7/maand 40 GB | Onbeperkt bellen | € 0,07/sms

hey! telecom:

€ 5/maand

15 GB | Onbeperkt bellen & SMS'en

€ 9€ 7/maand 25 GB | Onbeperkt bellen & SMS'en
€ 14/maand 50 GB80 GB | Onbeperkt bellen & SMS'en
€ 25/maand 160 GB 200 GB | Onbeperkt bellen & SMS'en

Ik ben ook benieuwd wat hey! gaat doen. Gezien ze altijd het beste aanbod proberen te hebben. :)

VossyGamer

Aspirant Hiker

• 

13 Messages

Hopelijk snel tegenreactie want dan stap ik meteen over met de andere nummers 

wel leuk de vernieuwingen telkens mooi bezig van beide maar Hey scoort wel beter qwa service dikke pluim 

(Modifié)

Ervaren Hiker

• 

171 Messages

@Buthead​ Ik vind inderdaad hey! ook veel beter op (prijs-)kwaliteitsvlak. Een sterk 5G netwerk, aan 1 Gbps-snelheden voor alle hey!-klanten. En dat voor die lage prijzen. DIGI loopt inderdaad nog achter, wat ook logisch is. Ze hebben geen app, geen voicemail, geen 5G, en de klant moet in BE constant roamen tussen het Proximus en hun eigen netwerk. Maar desalnietemin mogen we blij zijn met hun komst, want dat heeft juist hey! zo goed gemaakt.  

Aspirant Hiker

• 

13 Messages

Klopt helemaal.

hoop dat Hey vooral meeblijft gaan met de nieuwigheden ze kunnen super veel klanten wegnemen van de andere concurrenten als ze willen 

fiber

5G thuis internet 

leuke deals voor mobiel ( de snelheid voor mobile mag gerust gecapped worden voor mij

leuk zo zijn een abbo met alles onbeperkt met bvb snelheid die laag zijn 25-50mbps met FUP 

Wandelaar

• 

107 Messages

@Buthead 

Hey kan deftig mee concurreren met Digi op GSM gebied, dat is heel goed, maar ik vrees op het gebied van vast internet dat het een ander paar mouwen zal zijn.

Ik zie de prijs van Hey Nooit op 10 € komen voor een abo met 500 Mbps zoals Digi dat doet. Uiteraard nog niet overal beschikbaar hun Fiber van Digi. Alleen hopen dat Telenet de wholesale prijzen binnenkort moet verlagen .

Nos super contributeurs

Voir plus
  • Community Manager

• 

1.9K Messages

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

354 Messages

354

• Moderator

•