Wandelaar

• 

14  messages

vorige sim kaar al 3 dagen afgesloten, geen andere ontvangen

Dus ik sluit me aan. De volgende dag is mijn undo.be abbonnement al afgesloten en 2 dagen erna heb ik nog steeds geen sim kaart ontvangen???

Vreemde manier van werken! Ik zit nu al 3 dagen zonder telefoon. En het is zaterdag. Dus wss ten vroegste maandag. En iets zegt me dat ik dan nog steeds geen sim kaart ga hebben.

Ik snap niet dat jullie de mensen afsluiten en ervan uitgaan dat ze hun sim kaart hebben ontvangen. 

Op de chat blijf je gewoon wachten en wachten en wachten... 

Ik kan jullie niet telefoneren ook niet.

Moderator

• 

180  messages

Dat is niet normaal @huuub , je nummer bij je vorige operator wordt pas gedeactiveerd wanneer het actief staat bij ons. Contacteer zeker de klantendienst via sociale media.

Wandelaar

• 

14  messages

Wel.

Dus nee ze hebben me gedeactiveerd VOOR ik een andere sim kaart heb ontvangen. Ik heb dus nu reeds een week geen aansluiting meer.

Ze reageren niet op chat. Ik kan ze niet mail of telefoneren. En nu het toppunt. Ik krijg volgende mail:

----

Hallo Jeroen,
Wij hebben je aanvraag tot PSEUDO MNP - LEGACY ontvangen. Voor het nummer 045..... zijn wij echter genoodzaakt je aanvraag te annuleren om volgende reden:
- het nummer is niet actief
Voor eventuele vragen, ga je naar www.heytelecom.be/nl.

Prettige dag!
Het hey!-team

---

Natuurlijk met een adres waar je niet op kan reageren.

Wat nu? Terug gaan naar mijn oude provider? Ben ik mijn telefoonnummer nu kwijt? 

Ik ga hier mee naar de ombudsdienst in alle geval.

Dit trekt werkelijk op niets.

(Modifié)

Wandelaar

• 

14  messages

Na een aantal keer telefoneren heen en weer toch iemand behulpzaam aan de lijn gekregen die mijn aanvraag opnieuw deed. Als ik nu een sim kaart krijg en het komt in orde antwoord ik hier.

Wandelaar

• 

14  messages

Nog steeds geen sim kaart. En iets zegt me dat die er ook niet meer gaat komen.

Aan de telefoon zeiden ze eerst dat mijn nummer was afgesloten door mijn "vorige" operator. 

Dus die heb ik gebeld. Die zeiden dat dat niet klopt en dat er (zoals het hoort) een overdracht is gebeurd. (naar Hey dus)

Nu zit ik intussen 9 dagen zonder telefoon.

Ik ga nog maar eens moeite doen om Hey te contacteren om wss weer bot te vangen.

Loading...