Aspirant Wegliefhebber
•
13 messages
wijziging rekeningnummer domiciliëring - chat onbereikbaar
Ik moet het rekeningnummer wijzigen van de domiciliëring van mijn factuur. Ik probeer dit via MyHey waar je dit in principe zelf kunt doen. Ik geef een correct rekeningnummer in maar krijg telkens opnieuw dezelfde foutboodschap: "Annulering van je registratie. Je wenste een wijziging van je betalingsmethode te annuleren." Ik probeer dit probleem op te lossen via de chat. De chatbot zegt dat ik niet weg mag gaan en dat een medewerkers mij zal verderhelpen. Maar dan gebeurt er niks ... Ik heb mijn naam en telefoonnummer achtergelaten maar word niet gebeld. Hoe moet ik nu dat rekeningnummer wijzigen?
WimH
Ervaren Wegliefhebber
•
69 messages
il y a 5 mois
Ik heb hetzelfde probleem (en ik vermoed nog vele anderen) , ik probeer nu via Messenger maar dat kan wat tijd nemen...
1
0
WimH
Ervaren Wegliefhebber
•
69 messages
il y a 5 mois
Wel, zonet geprobeerd via MyHey (op mijn android telefoon) en nu is het gelukt! ( wijziging zou wel pas na 24h zichtbaar worden, ik hou je op de hoogte...)
0
PR2800
Aspirant Wegliefhebber
•
13 messages
il y a 5 mois
Goed om te horen dat het bij jou is opgelost.
Net ook nog eens geprobeerd: zowel op de laptop als op mijn Androidtelefoon lukt het niet. Steeds opnieuw dezelfde foutboodschap ...
2
0
matthiass
Beginnend Wegliefhebber
•
3 messages
il y a 4 mois
ik had exact hetzelfde probleem:
herproberen hielp niet.
Ik heb de chat gecontacteerd, de eerste persoon heeft mij laten hangen, na een paar uur kreeg ik de vraag een tevredenheidsenquete in te vullen waarop ik antwoordde dat ik nog steeds aan het wachten was op hulp. een paar uur later heeft een collega het opgenomen en die heeft mij vlot verder geholpen. Hij heeft voor mij de domiciliering in orde gebracht (rekening nummer en naam van houder doorgeven).
ik had de vraag om 12u15 gesteld en om 16u45 was het opgelost. het vraagt dus wel wat geduld maar is uiteindelijk gelukt.
1
0