Profil de PR2800

Aspirant Wegliefhebber

 • 

13  messages

vendredi 7 février 2025 07:04

wijziging rekeningnummer domiciliëring - chat onbereikbaar

Ik moet het rekeningnummer wijzigen van de domiciliëring van mijn factuur. Ik probeer dit via MyHey waar je dit in principe zelf kunt doen. Ik geef een correct rekeningnummer in maar krijg telkens opnieuw dezelfde foutboodschap: "Annulering van je registratie. Je wenste een wijziging van je betalingsmethode te annuleren." Ik probeer dit probleem op te lossen via de chat. De chatbot zegt dat ik niet weg mag gaan en dat een medewerkers mij zal verderhelpen. Maar dan gebeurt er niks ... Ik heb mijn naam en telefoonnummer achtergelaten maar word niet gebeld. Hoe moet ik nu dat rekeningnummer wijzigen? 

 

Ervaren Wegliefhebber

 • 

69  messages

il y a 5 mois

Ik heb hetzelfde probleem (en ik vermoed nog vele anderen) , ik probeer nu via Messenger maar dat kan wat tijd nemen...

Aspirant Wegliefhebber

 • 

13  messages

Dag Wim, dank voor je reactie. Zelf heb ik geen facebook. Als je de oplossing kent, post je die hier dan op het forum. Zo help je mij en vele anderen met hetzelfde probleem. Jammer dat Hey zijn klantendienst niet goed georganiseerd krijgt.

Ervaren Wegliefhebber

 • 

69  messages

il y a 5 mois

Wel, zonet geprobeerd via MyHey (op mijn android telefoon) en nu is het gelukt! ( wijziging zou wel pas na 24h zichtbaar worden, ik hou je op de hoogte...)

Aspirant Wegliefhebber

 • 

13  messages

il y a 5 mois

Goed om te horen dat het bij jou is opgelost.

Net ook nog eens geprobeerd: zowel op de laptop als op mijn Androidtelefoon lukt het niet. Steeds opnieuw dezelfde foutboodschap ...

Promeneur expérimenté

 • 

1.8K  messages

Hallo @PR2800 ,

Ik neem contact met je op via privébericht 🙂

Ervaren Wegliefhebber

 • 

69  messages

Heb ook nog eens getest op een ander klantnummer. Er waren een stuk of 5 pogingen nodig maar het is uiteindelijk gelukt via web. Weet niet of het toeval was, maar eerst fout rekeningnummer gebruikt bij laatste poging en na correctie hiervan lukte het!

Beginnend Wegliefhebber

 • 

3  messages

il y a 4 mois

ik had exact hetzelfde probleem:

matthiass_0-1742227453353.png

herproberen hielp niet.

Ik heb de chat gecontacteerd, de eerste persoon heeft mij laten hangen, na een paar uur kreeg ik de vraag een tevredenheidsenquete in te vullen waarop ik antwoordde dat ik nog steeds aan het wachten was op hulp. een paar uur later heeft een collega het opgenomen en die heeft mij vlot verder geholpen. Hij heeft voor mij de domiciliering in orde gebracht (rekening nummer en naam van houder doorgeven).

ik had de vraag om 12u15 gesteld en om 16u45 was het opgelost. het vraagt dus wel wat geduld maar is uiteindelijk gelukt.

Aspirant Wegliefhebber

 • 

13  messages

Dank voor je reactie. Ik heb nog eens opnieuw geprobeerd via de chat en had geluk. Ben snel binnen geraakt en ik heb het zo kunnen regelen. 

Loading...