Blog

Wil je weten wat er nieuw is bij hey! Of ben je gewoon op zoek naar wat tips over hoe je het meeste uit onze aanbiedingen kunt halen? Kom en lees onze blog!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Halloo !

Ik kom bij je terug met meer "tips en tricks" om jouw klantervaring te verbeteren.

Deze keer wil ik met je praten over jouw factuur. Ik weet zeker dat je het interessant zult vinden. 😊

Wist je dat je controle over jouw factuur kan hebben?

Ik leg het je uit!

Je kan jouw verbruik beheren via jouw Customer Zone. Zoals je al weet, heb je een overzicht van jouw resterende data en belminuten, maar dat is niet alles. Je hebt de mogelijkheid om meldingen in of uit te schakelen. Om dit te doen, klik je gewoon op het tabblad "meldingen".

Rizlaine_5-1662454525586.png

Je hebt 3 soorten meldingen:

  • De melding die je vertelt dat je jouw bundel opgebruikt hebt.
  • De melding die je vertelt dat je jouw bundel hebt overschreden, en dat je dus een extra bedrag op jouw rekening krijgt. Niet leuk :s, overweeg jouw tariefplan aan te passen als je dit vaak doet.
  • De melding die je vertelt dat je jouw bundel hebt overschreden en dat je het bedrag hebt bereikt dat je hebt gekozen.

Zoals je wel begrepen hebt, heb je dus ook de mogelijkheid om een  maximumbedrag vast te stellen dat niet mag worden overschreden. Er is een automatische blokkering van €50. Je kan beslissen om het te veranderen naar €25, €75 of €100.

Het is heel eenvoudig, klik gewoon op het rode bolletje als je jouw meldingen wilt wijzigen.

Goed om te weten:

  • Als je ervoor kiest om jouw meldingen te wijzigen, doet je dat voor al jouw nummers.
  • Het kan tot 24u duren voor je deze sms ontvangt
  • De SMS wordt niet direct in real time verzonden.

Nu weet je hoe je hoge facturen kan vermijden😉.

Tot binnenkort voor meer tips!

Rizlaine