Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

overschakelen van Telenet

Jova
Beginnend Wegliefhebber

Ik sta op het punt om over te schakelen van Telenet naar Hey maar zo veel negatieve reacties doen mij aarzelen.

Ik zie geen positieve reacties dus ik twijfel

6 ANTWOORDEN 6

krisdne
Aspirant Wegliefhebber

Dag Jova.

Ik heb al enkele switches van provider meegemaakt, maar orange en hey! breken alle records qua stilzwijgen en onbereikbaar zijn. Je kan alleen digitaal reageren, maar de chat is een chatbot en na uren wachten had ik enkele ogenblikken een persoon in de chat die me zou helpen. Plots was er geen reactie meer en sindsdien is het doodstil. Volgens de persoon die dit forum opvolgt YousraB (Moderator), zou je ook via messenger of insta met de helpdesk kunnen praten, ook daar geen reactie. Het is een échte communicatie ramp, nooit eerder meegemaakt, maar vermoedelijk ook geen mogelijkheid om klachten in te dienen...

 

Dag @Jova 

Ik begrijp je aarzeling om over te stappen, omdat de klantendienst van Hey! volledig online werkt en je daardoor ook de klachten van andere klanten kunt tegenkomen. Maar ik wil je geruststellen, er zijn heel veel klanten die tevreden zijn met de service. Bij sommige klanten verloopt het niet zoals wij het zouden willen, maar we doen altijd ons best om het zo snel mogelijk recht te zetten. De klantendienst van Hey! is echter wel bereikbaar via sociale media. De wachttijd kan variëren afhankelijk van de drukte op onze kanalen, maar je wordt zeker geholpen.

 

@krisdne , ik zie dat verschillende klanten op het forum via sociale media al zijn geholpen. Heb jij inmiddels ook hulp gekregen? Laat het mij weten als dat nog niet het geval is, dan zal ik het intern verder opvolgen.

 

@RDS001 de klantendienst is niet alleen beschikbaar via de chatbot, maar ook via sociale kanalen (Facebook, Instagram en nu ook X). Wat betreft je vragen:

- er is geen minimale contractduur, je kan op elk moment overstappen indien je het wenst.

- Portforwarding is mogelijk.

- Je kan de wifi uitschakelen door de wifi-knop 5 seconden ingedrukt te houden.

Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om ze te stellen.

Groetjes, 

YousraB 🙂

krisdne
Aspirant Wegliefhebber

@YousraB 

Dag YousraB.

Ik heb na vruchteloos uren met de chat te proberen, jouw suggestie om via Facebook te gaan gevolgd, en dit is wel correct verlopen. Toch even checken of de "chat" functie wel een goed idee is, als je daar totaal geen hulp krijgt. Het lijkt nochtans het portaal van Hey! om eerste support te bieden? Niet dus. Mijn probleem is nu correct opgelost, dus de opvolging langs facebook messenger is ok!

Groetjes, en bedankt voor je hulp!

Kris

 

Dag @krisdne , 

Super! Echt blij om te horen dat nu alles in orde is! 😊

Wij zijn ons ervan bewust dat de communicatie via de chatbot niet altijd goed verloopt. We werken eraan om deze weer 100% operationeel te maken.

Groetjes, 

YousraB 🌻

RedsFan
Bewezen Wegliefhebber

Op een forum zie je meestal slechte reacties, maar dat weegt niet op van wie er wel tevreden van is , die hoor je natuurlijk niet.

Ik zie dat je bij telenet bent, als dit goed werkt voor jou zal hey ook werken want is dezelfde kabel 🙂

RDS001
Beginnend Wegliefhebber

Ik twijfel ook. Als Hey telefonisch niet bereikbaar is wat moet je dan doen de moment je internet niet werkt, in een chatbox een bericht achterlaten en 3 dagen later antwoord krijgen?

Verder heb ik nog volgende vragen:

- is er een minimum contractduur voor vast internet?

- Kan je zelf port forwarding instellen of DMZ om bv. aan je domotica te kunnen of je camera's

- Kan je op de modem de wifi afzetten omdat ik er gewoon m'n eigen router met wifi achter plaats?