Aspirant Wegliefhebber
•
4 messages
e-Sim?
Ik zit momenteel bij orange en ik wil graag naar Hey. Is er een e-Sim optie?
bedankt!
Aspirant Wegliefhebber
•
4 messages
Ik zit momenteel bij orange en ik wil graag naar Hey. Is er een e-Sim optie?
bedankt!
satsurfer
Bewezen Wegliefhebber
•
13 messages
il y a 3 ans
Nee.
0
0
duggie
Stapper
•
3 messages
il y a 3 ans
Wat is esim?
2
0
ggillain
Bewezen Wegliefhebber
•
8 messages
il y a 3 ans
@Soulplayer heb dit vorige week zelf meegemaakt. Had een orange abo met esim. Aanvraag bij Hey ingediend om mijn nummer over te zetten en binnen een paar minuten was het klaar! Geen nieuwe sim, dus behoud ik mijn Orange esim. Lekker eenvoudig!
0
Soulplayer
Aspirant Wegliefhebber
•
4 messages
il y a 3 ans
Hoe heb je dit gedaan? Als ik een aanvraag via de website wil doen dan is er nergens een optie om esim te kiezen?
0
0
ggillain
Bewezen Wegliefhebber
•
8 messages
il y a 3 ans
Je hoeft geen esim aan te vragen. Welke Orange sim je ook hebt (fysiek of esim), je behoudt ze indien je naar Hey overstapt. Dus gewoon alle stappen volgen, alsof je een nieuwe sim aanvraagt. Op het einde van gans het proces krijg je te horen dat je je sim (esim dus) van Orange mag bijhouden en dat je nummer snel naar Hey wordt overgedragen.
1
jefvdv
Stapper
•
1 message(s)
il y a 3 ans
Ik ben van Proximus (klassieke sim) overgeschakeld naar Hey en ik heb een esim gekregen. Dus vreemd dat dit zogezegd niet mogelijk zou zijn.
1
Nelson
Beginnend Backpacker
•
92 messages
il y a 3 ans
Dag allemaal,
De eSim zal binnen een beetje minder dan 2 maanden beschikbaar zijn. Wat raar dat jij @jefvdv alvast van de eSim hebt kunnen genieten ! Ik zal de vraag eens stellen 🙂
Nelson
4
Fherrebout
Marcheur
•
31 messages
il y a 3 ans
Ik wil ook wel « testpersoon « zijn 😉
1
Anseric
Aspirant Wegliefhebber
•
9 messages
il y a 3 ans
Zijn er nog updates hierrond?
5
Anseric
Aspirant Wegliefhebber
•
9 messages
il y a 2 ans
Heel dit forum is zo goed als dood, maar af en toe kom ik graag eens langs om te vragen rond de stand van zaken. In augustus werd er nog gesproken over "belangrijkere projecten" die eerst aan bod zouden komen. We zijn intussen 8 maand verder maar ik heb nog niet veel verandering gezien buiten een app. Maar ik zou toch bezig zijn met de core van de business simkaarten en vlotte snelheid.
Zou ook tof zijn mochten jullie misschien eens een roadmap voorstellen van die projecten. Nu hebben we niets.
6
Jana82
Beginnend Wegliefhebber
•
1 message(s)
il y a 2 ans
Hi, is het nog altijd mogelijk om van een bestaand nummer met eSim van Orange, over te stappen naar Hey met behouden van nummer en eSim?
Thanks
1
Bert0001
Stapper
•
1 message(s)
il y a 2 ans
Oei, ik ben juist overgestapt met 2 nummers met het idee ook van de eSim gebruik te kunnen maken, (stond er ook ergens bij vermeld in het aankoopproces (sim of eSim)), maar dat is dus niet zeker als ik hier op het forum lees. Ook bij de FAQ vind ik niets terug over eSim…
2
Danny
Aspirant Wegliefhebber
•
4 messages
il y a 2 ans
Beste, ik ben pas overgestapt , maar als ik nu lees dat eSim (nog) niet mogelijk is , dan vrees ik ervoor hoor : meerdere providers bieden dit reeds aan: wat houdt er mij tegen?
7
lesleyxyz
Aspirant Wegliefhebber
•
9 messages
il y a 2 ans
Hopelijk binnekort.. wou graag een extra simkaart gebruiken en gaat alleen via esim op mijn pixel 8...
0
Fred
Beginnend Wegliefhebber
•
2 messages
il y a 1 an
Wachten kan soms lang duren!!!
0