Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

contact met Hey

emma
Stapper

Kan iemand mij vertellen hoe ik in contact kan komen met de klantendienst van 'Hey'? 

Ik vind geen klachtenformulier terug, geen telefoon nummer of e-mail adres, geen adres waarop ik een brief kan sturen.... enkel een chatbox waar geen reactie komt....

 

Thanks!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

YousraB
Moderator
Moderator

Dag @emma en @krisdne

De klantendienst van Hey! is 100% digitaal. Indien je geen reactie krijgt op de chat, kan je contact opnemen via Messenger, Instagram of op X. 

Groetjes,

YousraB 🙂

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8

krisdne
Beginnend Wegliefhebber

Net dezelfde ervaring, ik denk dat ik mijn aanvraag terug ga intrekken, dit lijkt me een bedrijf die dit niet aankan - in tegenstelling tot mijn provider tot nu toe mobilevikings!

YousraB
Moderator
Moderator

Dag @emma en @krisdne

De klantendienst van Hey! is 100% digitaal. Indien je geen reactie krijgt op de chat, kan je contact opnemen via Messenger, Instagram of op X. 

Groetjes,

YousraB 🙂

 

krisdne
Beginnend Wegliefhebber

Dag Yousrab, Ik heb via Instagram geprobeerd, geen reactie na enkele uren.
Wat loopt er fout bij hey!, als nieuwe klanten voor hun eerste ervaring een doodse stilte krijgen...

En als ik via messenger moet, is daar een helpdesk contact? Niet gevonden
Kris

Dag @krisdne , 

Heb je ondertussen al een reactie ontvangen? Het kan voorkomen dat je langer moet wachten op een reactie, vooral wanneer het erg druk is op de kanalen. Kan je mij je Instagram profiel geven? Dan kan ik nakijken of we je bericht goed hebben ontvangen.

Je kan gewoon een privébericht sturen via Messenger, en een collega van de klantendienst zal je verder helpen.

Groetjes, 

YousraB 🙂

Eddy
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb geen messenger, instagram of X account. Hoe kan Hey ik dan contacteren?

Dag @Eddy , 

Hey! heeft ook een chatbot op de website https://www.heytelecom.be/nl.

Groetjes, 

YousraB 🙂

Eddy
Beginnend Wegliefhebber

We hebben al geprobeerd via de chatbox maar geen reactie na bijna 50 minuten wachten.

Onze enige vraag is eigenlijk het activeren van toegang tot speciale sms nummers voor onze abonnementen.

Dag @Eddy , 

Wij bieden hier geen klantenservice, je moet hiervoor de klantendienst contacteren. Ik raad je aan om het via sociale media te proberen.

Groetjes, 

YousraB 🙂