Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vast internetaanbod Hey!

KorneelS
Aspirant Wegliefhebber

Hallo,

https://datanews.knack.be/nieuws/telecom/orange-komt-deze-maand-met-1gbps-in-vlaanderen-met-nieuwe-m... 

Volgens bovenstaand artikel zouden jullie vast internet aanbieden vanaf september. Kunnen jullie daar al iets meer over vertellen (releasedatum, prijs,...)

Ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief dan het internet (Orange) dat ik nu heb.

Mvg

Korneel

7 ANTWOORDEN 7

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

Hey,

Als je een mobiel abonnement bij hey! hebt kan je al een tijdje vast internet toevoegen. Dit kan je doen in "My hey!" onder "Mijn producten". Dit vaste internet werkt ook op het coax netwerk van Telenet, dat Orange gebruikt.

Groetjes,
Vossy

KorneelS
Aspirant Wegliefhebber

Dat is vreemd want ik zie die optie niet, zie foto hieronder.

Knipsel.JPG

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

Raar, bij mij is die optie er wel. Misschien is het op dit moment nog niet voor iedereen beschikbaar.

VossyGamer_0-1694162415521.png

 

KorneelS
Aspirant Wegliefhebber

Dat is idd raar, misschien dat iemand van Hey! daar zelf een antwoord kan op geven ..... ?

satsurfer
Bewezen Wegliefhebber

Zou handig zijn met -5€ korting levenslang in combo met mobiel om concurrentiëel te zijn.

Betaal nu 34€ bij Edpnet voor 100/40 en ONBEPERKT met telefonie erbij.

10 Mbps upload is wel aan de magere kant.

Fiber Edpnet is 36€/maand met gratis telefoonnummer en 150/50.

39-5€ en 150/50 en ik teken direct. 👍

satsurfer
Bewezen Wegliefhebber

Ik zie zelfs deze prijs. 😄 (helaas niet in mijn account). Dan zou ik mss. wel overwegen om over te stappen van edpnet (VDSL) naar kabel. Filmpje van 72 u. terug op FB is weg, dat ze iets nieuws zouden aankondigen....

Volgens mij zal het 15 Mbps upload zijn.

Hey-internet

satsurfer
Bewezen Wegliefhebber

Blijkbaar zou via de chat bevestigd zijn, dat vast aanbod morgen start

Ik lees:

"Ik logde zonet opnieuw in op myhey en zie dat de voorwaarde(n) nu eigenlijk al meer up to date gezet zijn:
indien ik een bestelling simuleer dan zie ik dit meteen verschijnen:
29 €/maand gedurende 3 maanden, daarna 39 €/maand
Dus dat voordelig aanbod verdwijnt al na 3 maand volgens ik dat interpreteer.
Dat gaat dus toch wel veel beter moeten zijn of 't zal niets worden, voor mij althans niet"

Tja, voor mij ook 'no-go', aangezien supertevreden bij Edpnet (proximus) met VDSL voor 34€/maand.