Aspirant Wegliefhebber

 • 

7  messages

Overstap verloopt moeizaam

Ik heb voor mijn dochter op 29/01/24 een abonnement afgesloten bij Hey-telecom, dit voor de GSM van mijn dochter (welke tot nu toe BASE 0 had). De nieuwe SIM werd snel geleverd, en ik heb deze meteen geactiveerd, doch tot op heden kan zij nog steeds niet bellen of gebeld worden (mobiel internet werkt natuurlijk ook niet). Ik heb de helpdesk al een aantal maal gecontacteerd, en er werd mij verteld dat ze de nummeroverdracht van BASE -> Hey nog eens gingen aanvragen, maar dat heeft geen soelaas gebracht. Huidige situatie is dat mijn dochter zowel bij BASE als Hey niet meer kan bellen of gebeld worden. Iemand enig idee? Alvast bedankt.

Wandelaar

 • 

32  messages


@dvraemdo  schreef:

Ik heb voor mijn dochter op 29/01/24 een abonnement afgesloten bij Hey-telecom, dit voor de GSM van mijn dochter (welke tot nu toe BASE 0 had). De nieuwe SIM werd snel geleverd, en ik heb deze meteen geactiveerd, doch tot op heden kan zij nog steeds niet bellen of gebeld worden (mobiel internet werkt natuurlijk ook niet). Ik heb de helpdesk al een aantal maal gecontacteerd, en er werd mij verteld dat ze de nummeroverdracht van BASE -> Hey nog eens gingen aanvragen, maar dat heeft geen soelaas gebracht. Huidige situatie is dat mijn dochter zowel bij BASE als Hey niet meer kan bellen of gebeld worden. Iemand enig idee? Alvast bedankt.


Ombudsman Telecom inschakelen. Anders ga je nog heel lang kunnen wachten!

Community Manager

 • 

1.8K  messages

@Converted Dit is niet nodig...

@dvraemdo Ik heb je een privébericht gestuurd 😉

Aspirant Wegliefhebber

 • 

7  messages

@Rizlaine 

Ik heb reeds een aantal maal via de chat contact gehad met de Hey-helpdesk, en daar wist men te vertellen dat het probleem met de overdracht voor een deel bij BASE zou kunnen liggen. 

 

Community Manager

 • 

1.8K  messages

@dvraemdo ,

Het is mogelijk 😞
Heb je geprobeerd contact op te nemen met je oude provider om hulp te vragen?
Ik heb je mobiele nummer verwijderd omdat je op de publieke pagina staat.

Aspirant Wegliefhebber

 • 

7  messages

@Rizlaine 

Ik was me bewust van het openbaar staan van het GSM-nummer, maar ik kon jou geen PB sturen, dus zag geen andere oplossing.

Tot op heden heb ik nog geen contact opgenomen met BASE omdat ik weet dat die mij sowieso gaan doorverwijzen naar jullie.

 

Community Manager

 • 

1.8K  messages

@dvraemdo , Ik heb je een privébericht gestuurd, heb je dat ontvangen?

Aspirant Wegliefhebber

 • 

4  messages

Beste, 

 

Blijkbaar schort er toch wel meer hoor : sinds eveneens einde januari voor mezelve gekozen voor eSim kaart bij Undo, maar overdracht lukt niet : blijkbaar hebben jullie zelfs gepresteerd om mijn gsmnr te de-activeren....ondertussen zijn we 8/2 en beweegt er niets meer.....geen telefonisch bereik, geen contactname...windstil...

Aspirant Wegliefhebber

 • 

7  messages

Nog even een update voor wie het zou aanbelangen: intussen nog steeds geen schot in de zaak. Dochter nu al 12 dagen niet bereikbaar op GSM. Bij BASE zeggen ze dat er geen aanvraag tot nummeroverdracht binnen is gekomen van Hey, terwijl m'n toegang tot MyBase lijkt opgezegd te zijn. Dus ergens is er iets fout gegaan, vraag is alleen waar? 

Bewezen Wegliefhebber

 • 

26  messages

Zelfde probleem bij mij voor een simkaart van mijn vrouw.