Aspirant Wegliefhebber
•
7 messages
Overstap verloopt moeizaam
Ik heb voor mijn dochter op 29/01/24 een abonnement afgesloten bij Hey-telecom, dit voor de GSM van mijn dochter (welke tot nu toe BASE 0 had). De nieuwe SIM werd snel geleverd, en ik heb deze meteen geactiveerd, doch tot op heden kan zij nog steeds niet bellen of gebeld worden (mobiel internet werkt natuurlijk ook niet). Ik heb de helpdesk al een aantal maal gecontacteerd, en er werd mij verteld dat ze de nummeroverdracht van BASE -> Hey nog eens gingen aanvragen, maar dat heeft geen soelaas gebracht. Huidige situatie is dat mijn dochter zowel bij BASE als Hey niet meer kan bellen of gebeld worden. Iemand enig idee? Alvast bedankt.

Converted
Wandelaar
•
32 messages
Ombudsman Telecom inschakelen. Anders ga je nog heel lang kunnen wachten!
5
Danny
Aspirant Wegliefhebber
•
4 messages
Beste,
Blijkbaar schort er toch wel meer hoor : sinds eveneens einde januari voor mezelve gekozen voor eSim kaart bij Undo, maar overdracht lukt niet : blijkbaar hebben jullie zelfs gepresteerd om mijn gsmnr te de-activeren....ondertussen zijn we 8/2 en beweegt er niets meer.....geen telefonisch bereik, geen contactname...windstil...
6
dvraemdo
Aspirant Wegliefhebber
•
7 messages
Nog even een update voor wie het zou aanbelangen: intussen nog steeds geen schot in de zaak. Dochter nu al 12 dagen niet bereikbaar op GSM. Bij BASE zeggen ze dat er geen aanvraag tot nummeroverdracht binnen is gekomen van Hey, terwijl m'n toegang tot MyBase lijkt opgezegd te zijn. Dus ergens is er iets fout gegaan, vraag is alleen waar?
0
0
Kurt153
Bewezen Wegliefhebber
•
26 messages
Zelfde probleem bij mij voor een simkaart van mijn vrouw.
0
0