Overschakeling van mobile orange prepaid naar mobile hey abonnement
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-10-2024 20h36
ik ben overgeschakeld van mobiele orange prepaid naar Hey mobille S met behoud van huidig nummer. Na 2 uur een mailtje gehad dat de aanvraag is orde was. Maar nu heb ik geen mobiel netwerk , niet bij Hey en niet bij Orange. Ik heb ook geen sms ontvangen om te activeren. Bij de helpdesk reageert niemand. Hey maakt toch gebruik van het orange netwerk? Wat kan er fout gelopen zijn?
- Labels:
-
Abonnement
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 09-10-2024 0h37
Gsm herstarten al gedaan?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 11-10-2024 17h48
Inderdaad, na herstart gsm zijn de problemen opgelost.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 10-10-2024 15h32
Dag @Inne ,
Heb je ondertussen weer netwerk?
Indien het probleem nog niet is opgelost, raad ik je aan om de klantendienst te contacteren. Als het via de chatbot niet lukt, kan je ook via Facebook of Instagram proberen.
Groetjes,
YousraB

