Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ontdek Vossy Gamer!

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo,

Vandaag zetten we @VossyGamer  in de spotlight ! 🙂

Wat vind je zo leuk aan de Community?

 Ik vind het leuk dat hey! een jonge provider is, die de enige provider is die echte 'stunts' doet (op vlak van grote aantallen GB, voor lage prijzen) en vernieuwend is. Ik vind het tof dat (potentiële) klanten op het forum een plaats hebben om met elkaar te discussiëren.

 

Waarom ben je begonnen met hey! Community?

Ik ben de community ge-joined sinds het moment dat ik hey! klant werd. Dit is al een tweetal jaar geleden volgens mij. Voordien was ik klant bij Orange, en heb ik dus ook een account op het Orange forum (Tribe).

 

Wat doe je als je niet op de community bent?

In het dagelijkse leven ben ik een student, en volg ik Netwerken (= hardware) & Software (Java, C#, mySQL, HTML, CSS, ...) op school. Ik zit nu in het zesde middelbaar, en volgend jaar ga ik dus hoogstwaarschijnlijk verder studeren in dezelfde richting. Daarom dat ik graag leden help met hun technische problemen/vragen. Daarnaast loop en snowboard ik graag.

 

Waarom heb je toegestemd om gebruikers te helpen?

Omdat ik wil dat (potentiële) klanten hun problemen/vragen opgelost worden, zodat ze een tevreden klant zijn. En dat zij dan mogelijk ook andere mensen aanraden om naar hey! te veranderen. Zelf heb ik al een tiental mensen laten veranderen naar hey!, en ze zijn hier erg tevreden over.

 

Wat is je favoriete onderwerp op het forum?

Ik draag het liefste bij aan onderwerpen waarin de ervaring voor iedereen verbeterd kan worden, denk hierbij aan de app of de algemene (FAQ's) website. Momenteel vind ik de vormgeving op de commerciële website pagina goed, maar hoop ik dat we de Klantenzone (app & web) nog beter kunnen maken.

 

En mijn grootste 'droom' is de ondersteuning voor eSIM op Apple Watches, en smartphones. Maar ik begrijp dat dat (nog?) geen prioriteit is. Ik ben momenteel zeer tevreden, en ik mag zeker niet klagen met het aanbod van hey!. Doe zo verder! Ik wil echt helpen met het hey! merk zo sterk mogelijk te maken.

Bedankt @VossyGamer  voor je hulp!

Rizlaine

1 ANTWOORD 1

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Bedankt voor je berichtje, @Rizlaine 🙂


PS: Als dit antwoord je (een beetje) geholpen heeft, zou een kudo nice zijn!