Aspirant Wegliefhebber
•
9 Berichten
Ondersteunt Hey! Telecom eSIM + wat is de maximale snelheid van 4G/5G?
Ik zie nergens informatie staan over eSIM, ik wil graag van Orange naar Hey! Gaan en ik heb momenteel een eSIM. Betekent dat dan dat ik gewoon dezelfde eSIM kan gebruiken?
Trouwens, weet iemand wat de maximale snelheid is voor 4G/5G. Of bestaat er geen limiet?

Geaccepteerde oplossing
VossyGamer
Aspirant Hiker
•
125 Berichten
Je kan je eSIM behouden als je van Orange naar Hey gaat, weet wel dat je deze dan niet meer via de My Orange app kunt overzetten naar een ander toestel. Dan moet je toch weer een fysiek kaartje aanvragen via de Klantenzone, maar deze leveren ze met Bpost, en heb je de volgende dag al in huis (met track & trace). Dit kan je 'onbeperkt' aanvragen.
Hopelijk zal Hey snel volledig eSIM ondersteunen, zodat huidige klanten hier ook gebruik van kunnen maken.
De snelheid is zeer hoog, namelijk 1 Gbps, ook bij roaming is dit het geval.
6
VossyGamer
Aspirant Hiker
•
125 Berichten
PS: Fysieke nieuwe sims aanvragen is altijd gratis, in tegenstelling tot bv. BASE waar dat maarliefst €10 per kaartje is.
2
Fherrebout
Marcheur
•
33 Berichten
Een andere reden om eSim te hebben is dat er in de USA geen nieuwere iPhones meer verkrijgbaar zijn met fysieke sim. Uitsluitend eSim. En eSim (of iets dergelijks dat digitaal is ) is sowieso de zeer nabije toekomst (ook ecologisch : geen plastic meer … en geen verzending !
1