Beginnend Wegliefhebber

 • 

3  messages

Omschakelen van tariefplan

Hi, ik koos in mei voor een tariefklasse met 10GB mobiele data. Dit is perfect voor mijn dochter, heel tevreden van.

Beginnend Wegliefhebber

 • 

3  messages

Maar ik probeerde 2 dagen aan een stuk om te schakelen naar de nieuwe aanbieding 20GB(wordt40) voor 15€ -5€for life !!! Ik heb in totaal op die 2 dagen 4 pogingen gedaan via chat. Ik wachtte tijdens die 2 dagen en 4 pogingen in totaal ongeveer 9 uren nadat de AI-chat me beloofde met een levende collega door te verbinden... 1x respons maar van geen nut.

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @Bart ,

Ik ben blij te lezen dat je dochter blij is met haar abonnement 🙂

De promotie was alleen voor nieuwe activeringen...

Het is jammer om te lezen dat je geen antwoord via chat hebt gekregen 😞

Als je een analyse van je zaak wilt, kun je ook contact met ons opnemen via Facebook en Instagram.

Aarzel niet als je vragen hebt!

Rizlaine

Beginnend Wegliefhebber

 • 

3  messages

Dag Rizlaine, kan u mij telefonisch (laten) contacteren op nummer 0498/79.27.73? Enerzijds ivm de vermelding nieuwe klanten en anderzijds met uw eerdere feedback @Koen ivm de actie. Graag kom ik namelijk te weten of dit een item is voor testaankoop.

Aspirant Hiker

 • 

125  messages

Hier hetzelfde, ik wil een nummer van Orange naar hey overzetten. Normaal gebeurt dit instant, maar na dagen berichten sturen via Messenger en de chat komt er gewoon 0 reactie, en zit ik dus nog steeds niet bij hey, erg teleurgesteld.