Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan mijn simkaart niet activeren.

MilanW2005
Stapper

Hallo
Weet er iemand hoe ik de SIM kaart kan activeren? Ik heb de 13 cijfers van de simkaart ingegeven en het correcte e-mailadres (adres waar ik de aanvraag zelf mee gedaan heb) en nog kan ik de SIM kaart niet activeren. Ik krijg telkens onderstaande foutmelding:

Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog nakijken?

Heb al verschillende keren contact proberen op te nemen met de klantendienst via de chat maar geen reactie...
Iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

17 ANTWOORDEN 17

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @MilanW2005 ,

Oh dat is niet leuk 😞.

Heb je nog hetzelfde probleem ?

Als je de stappen hebt gevolgd zoals hier vermeld, moet de klantendienst inderdaad een dossier voor jou opmaken! Ze zouden rap genoeg kunnen antwoorden normaal gezien (24 à 48uur) 😕

Hou mij zeker op de hoogte !

Rizlaine

 

is totaal onwaar

Piet
Ervaren Wegliefhebber

Nog niet opgelost? 

MikelaWorkout
Stapper

Hier hetzelfde probleem. Heb via chat functie de vraag gesteld alsook via facebook messenger maar krijg geen antwoord. Ben als zelfstandige reeds enkele dagen onbereikbaar wat echt niet oké is. Graag asap een correcte oplossing. 

Mvg

 

Michaela Louina Hauquier

Hallo @MikelaWorkout ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem? 😞

Aarzel dan niet om me je nummer te sturen ... in een privébericht

 werkt niet

Hey! = Goodbye

veranderen van provider en economische inspectie inlichten

wouterfitness
Aspirant Wegliefhebber

ik stoot op hetzelfde probleem, nergens word ik ermee geholpen

Hallo @wouterfitness ,

Heb je contact opgenomen met de klantenservice via chat of sociale media?

wouterfitness
Aspirant Wegliefhebber

ja, er wordt gezegd dat ik gebeld zal worden maar dat gebeurt niet

@wouterfitness Kun je me je nummer geven in een privébericht? Ik zal het aan het team vragen 🙂

Janspeer
Aspirant Wegliefhebber

Op de chat antwoord niemand...

Sandy1975
Beginnend Wegliefhebber

Hier hetzelfde probleem, wil ook een oplossing

 

hey! = goodbye

beystantoon
Stapper

gewoon weggaan. Hey!=Goodbye. zelfde rot ervaring. veel blabla geen boemboem. de sky is the limit in de reklame maar geen service, geen reactie, ... is dit wel een bonafiede firma???

 

Veke
Stapper

Hier net hetzelfde. Al 3 dagen niemand bereikbaar!

Hey Veke, heb je al eens contact opgenomen met de klantendienst via Social Media?