Beginnend Wegliefhebber
•
3 messages
Hey! Wil mijn factuur niet aanpassen, reageert nergens op en verwijdert mijn berichten hier.
Hallo,
Ik ben op reis geweest naar een EU land en heb daar gewoon data verbruiken en sms'n gestuurd, zoals je normaal kan doen in België.
Desondanks heeft mijn gsm de mast opgepikt van een niet EU-land. Hierdoor moet ik 60 euro meer betalen dan normaal.
Op het moment dat ik dit voor had hebben ze mij direct geantwoord en moest ik opnieuw contact opzoeken wanneer ik mijn factuur had. Nu heb ik mijn factuur gekregen en zeggen ze dat ze niets kunnen doen. Ze reageren nergens meer op, niet op social media, niet op de chat en hier smijten ze mijn bericht eraf.
Ik ben zeer teleurgesteld in Hey! En hoop dat we toch nog tot een oplossing kunnen komen.

Rizlaine
Community Manager
•
1.8K messages
Hallo @Jelien ,
Ik heb je andere bericht beantwoord.
Aarzel niet als je nog vragen hebt.
Je kunt ook contact met ons nemen via Facebook of Instagram 😉
Rizlaine
0
0
francis
Beginnend Wegliefhebber
•
1 message(s)
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en aan het meemaken. Reeds 10 km in Italie voor ik roaming aanzette en toch een voorlopige rekening gekregen van bijna 55 euro. Dat strookt niet met het "geen verassingen" beleid. Via chat krijg ik eveneens geen respons. Ik begrijp dat het een opstartende onderneming is en dat wat geduld moet kunnen, maar ik zou een antwoord toch apprecieren. Alvast een suggestie: in zwitserland doe zoals mobile vikings en zet roaming gewoon uit, tenzij een klant dat anders wenst.
1
Oetsjie
Aspirant Wegliefhebber
•
9 messages
Op de website van de BIPT lees ik: "Neem contact op met je operator: hij moet je alle informatie geven over hoe je in de grensstreek ongewenst roamen kunt voorkomen. Bovendien moet jouw operator alle redelijke maatregelen nemen om je tegen ongewenst roamen in de grensstreek te beschermen."
Dus Hey!, hoe kunnen we ongewenst roamen voorkomen en welke maatregelen nemen jullie zelf?
1