op 05-03-2024 21h54
https://register.heytelecom.be/nl/maak-klant meldt "Dit emailadres is reeds in gebruik"
https://register.heytelecom.be/nl/vergeten-wachtwoord meldt "Het ingevoerde e-mailadres is ongeldig. Kijk jij dit even na?"
https://brand-messenger.app.khoros.com/images/orangebelgium/business … De chat van Hey!
om 21u07 : Hallo! …
en om 21:08 : Ga niet weg, mijn collega zal dit zo dadelijk overnemen. 😉 …
en om 21u52 : nog steeds wachten op die collega die dadelijk over zou nemen ...
Welk een kletskoek is Hey! eigenlijk? Kan niet eens registreren. En hoe betaal je een factuur die je niet kan zien omdat je geen account kunt aanmaken?
op 06-03-2024 16h16
Hey @bnb, ik begrijp dat het een vervelende situatie voor je is. Het zou meer dan normaal moeten zijn om gewoon toegang te hebben tot je facturen. Als het lang duurt via de website en je sluit de pagina, dan verdwijnt ook de chat voor jou. Ik zou je aanraden om de de support te contacteren via een privébericht op Instagram of Facebook via Messenger. Alleen zij hebben toegang tot je persoonlijke gegevens en kunnen kijken waar het precies misgaat met de inloggegevens van je account. Hopelijk geraakt het via die weg snel opgelost!
op 06-03-2024 16h45
Ik heb geen instagram en geen facebook, ook niet van plan om daar accounts aan te maken om support van hey telecom te hebben - dat zou koppelverkoop-achtig zijn. Ik zou zeggen, doe eens normaal Hey telecom. Een gewone email of ticketing systeem is toch geen luxe? Als ik niet aan mijn facturen kan, kan ik ook niet betalen, en wordt het ombudsman. Zo simpel is dat.
op 07-03-2024 9h15
Dat begrijp ik, het zou gewoon via de chat moeten lukken. Een collega gaat er nu naar kijken.
op 07-03-2024 11h15
op 07-03-2024 11h31
Hey bnb, kan je nogmaals de chat gebruiken? Het gebeurt dat er 's avonds minder agenten zijn die werken waardoor het langer kan duren cvoordat deze kan worden opgenomen. De chatbot stelt enkel die vragen zodat de agenten sneller en duidelijker een overzicht hebben welke je vraag hebt. Hey! staat er namelijk om bekend dat de klantendienst enkel digitaal te bereiken is.
op 07-03-2024 11h52
Enkel digitaal … en zonder spoor dat de klant er was.
Een ticketing systeem of email zorgt ervoor dat de klant wel naderhand kan aantonen dat hij er was, en dat het niet oplossen van een probleem in dat "erom bekend staande hey systeem" dat in deze toegang tot facturen blokkeert niet de schuld van de klant is.
op 07-03-2024 13h49
Er zal wel degelijk een intern spoor zijn dat je ibericht hebt gestuurd al is het maar via je telefoonnummer dat je heb moeten opgeven.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.