op 27-03-2024 15h08
Beste,
Ik ontving zonet mijn factuur! Er worden mij ineens 59 euro aangerekend ‘opstartkost’ terwijl deze in de aanbieding waarop ik intekende gratis was! Mijn internet is aangerekend aan 39,00 terwijl opnieuw in de aanbieding 29,00 euro voor de eerste drie maand werden vermeld. Ik ben dus absoluut niet akkoord met deze factuur… ik heb foto’s en mails waarin deze promo’s duidelijk werden vermeld! Wel heel makkelijk om mensen zo over de streep te trekken! En stilte bij de klantendienst…
op 27-03-2024 15h18
Hallo @Gunter ,
Sorry om dit te lezen, het is een factuurfout 😞
Heb je contact met ons opgenomen via social media?
Rizlaine
op 27-03-2024 17h23
Zoal via messenger als insta geen reactie!
op 28-03-2024 10h26
@Gunter , Ik heb je privébericht beantwoord, bedankt voor je geduld!
gisteren
Beste, ik heb hetzelfde voor. Eerste factuur houdt geen rekening met de promo van 10€ korting per maand de eerste drie maand. Is het mogelijk om mij te contacteren hierover? Heb namelijk al meermaals via de chat geprobeerd, maar steeds geen reactie…
4 uur geleden
Hey Cedric, heb je al geprobeerd contcat op te nemen met ons via social media?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.