op 01-02-2024 15h27 - laatst bewerkt op 07-02-2024 18h53 door Rizlaine
Beste,
We hebben juist in onze domicilieringen gekeken van onze bank app en Dylan heeft een abonnement van 20€. Echter zijn er gedurende meer dan een jaar heel hoge bedragen afgegaan, en dit zonder verwittiging of copy van factuur. Kun u dit nakijken, want het is niet fair dat klanten op deze manier veel te veel moeten betalen. Het jaar daarvoor was hij bij Mobile Vikings en toen is hij nooit 1 euro boven zijn bundel gegaan.
Kunnen jullie dit nakijken en ons een deel van deze betalingen terugbetaling, daar dit er echt wel over is.
Alvast bedankt voor uw begrip en positief antwoord.
Sylvia Neirynck (mama Dylan)
op 07-02-2024 19h09
Hallo @SylviaNeirynck ,
Heb je de details van je factuur gecontroleerd via je my hey! applicatie of je klantenzone?
Ik heb je gsm-nummer van de pagina verwijderd omdat je op een publiekspagina staat...
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.