op 20-02-2024 11h27
Al twee dagen geen internet nadat me een automatische overstap van orange was beloofd. Bovendien blijf ik maar mails krijgen vr een zogezegde ‘installatie’ midden MAART! Klantendienst totaal onbereikbaar op alle kanalen!!!! HELP! 🤷♂️
op 20-02-2024 13h49
op 20-02-2024 15h15
Op al jullie kanalen reeds berichten verzonden. Via messenger, via Instagram & via de chatbot. Nergens een reactie!
op 20-02-2024 16h54
@Gunter Kun je me je messenger profiel sturen in een privébericht?
We zullen je helpen...
20-02-2024 17h19 - bewerkt 20-02-2024 17h24
Mijn Facebook/messenger verzonden in privé bericht …
op 21-02-2024 9h32
Is er al een oplossing????
op 21-02-2024 13h38
Ik heb je privébericht beantwoord. Bedankt voor je geduld
op 28-03-2024 7h42
Gunter, hoelang heeft het bij jou geduurd? Ik zit met dezelfde **bleep**. Totale wancommunicatie, zitten ondertussen drie dagen zonder internet... Straks een call met Orange om weer terug te verhuizen naar hen zodat ik deze rommel eindelijk achter mij kan laten. Klacht zit al in de bus bij de ombudsdienst Telecom.
op 28-03-2024 9h47
Ruim 5 dagen! Trouwens steeds slecht internet,,vaak streamen met hakken en stoten, ik ga terug nr een andere provider!
Een ramp om iemand te pakken te krijgen … niet van deze tijd!
op 28-03-2024 14h15
Hey Gunter, ik zou niet twijfelen! Ben intussen op een uurtje terug bij Orange!
op 28-03-2024 16h08
Hey Schowo jammer dat het zo is moeten lopen, is de communicatie enkel via de chatbot gegaan of ook via andere kanalen?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.