op 02-08-2023 19h43
Activeren van de simkaart werkt niet. Er komt telkens op dat de gegevens niet correct zijn met de vraag om deze opnieuw na te kijken. De gegevens zijn wel degelijk correct. Er is iets misgelopen bij jullie intern. Krijg geen antwoord via chatfunctie OF facebook chat. Zeer vermoeiend. Ondertussen als zelfstandige al enkele dagen onbereikbaar!
Graag asap een correct oplossing.
Michaela Louina Hauquier
op 02-08-2023 23h36
Misschien intern eens kijken waar bij jullie de problemen liggen er zijn de afgelopen weken al meerdere soortgelijke berichten
op 03-08-2023 16h26
Hallo @Gaia ,
Bedankt voor je feedback, ik zal ernaar kijken
op 03-08-2023 16h25
Hallo @MikelaWorkout ,
Sorry om dat te lezen 😞
Kun je me je nummer sturen in een privébericht? Ik zal het voor je nakijken
Rizlaine
op 29-08-2023 16h39
hier hetzelfde probleem, de website herkent het simnummer niet (lokaal is het juist) en kan de simkaart dus niet activeren
op 29-08-2023 16h42
hier hetzelfde probleem, de website herkent het nummer niet, dat nochtans correct is en er is geen service die helpt
05-09-2023 11h04 - bewerkt 05-09-2023 11h04
Hallo @wouterfitness ,
Kan je bevestigen dat alles in orde is voor jou?
op 26-11-2023 16h56
Beste
Ik heb ook dat probleem.
Op welke manier kon dat worden opgelost aub?
Hoe kan je de diensten bereiken aub?
Ik had ook de brief met simkaart ontvangen, de activatie ingevoerd maar kreeg geen bevestigingsmail nadien.
Mijn gsm raakt dus niet actief. Ik kan geen klantenservice bereiken.
Hoe pak ik dat aan.
Voor mijn man hebben ik tegelijkertijd een abonnement gestart en dat verliep feilloos.
Uiteraard is het belangrijk dat mijn nr ook actief raakt.
Ik kan hierdoor ook geen account aanmaken.
Mvg
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.