Profiel van ctuxboy

Aspirant Hiker

 • 

19 Berichten

Abonnement wijzigen lukt niet!!!! Wat een gedoe!!!!!

Graag had ik een abonnement gewijzigd van Mobile L naar Mobile S, sinds twee weken, al oneindig veel pogingen ondernomen via de website, helaas lukt dit niet!
Al oneindig keer contact opgenomen via Social Media (chat). Na LANG wachten altijd hetzelfde 'riedeltje': Geef even uw gegevens? Altijd maar opnieuw en opnieuw en opnieuw....
Ook telefonisch.... laatst vond ik het zo frappant, dat ik de indruk had dat ze daar een 'poetsvrouw' even achter een PC hadden gezet. Die persoon was LETTERLIJK van niks op de hoogte, kon op niks inloggen en viel van de ene verbazing in de andere!!!!! Daarvoor moet je half uur aan de telefoon hangen om amper 10minuten een ONzinnig gesprek te hebben en altijd opnieuw je gegevens door te geven omdat je vh kastje naar de muur wordt gestuurd 🙈 en op het einde van de rit nog geen resultaat hebt bereikt!
Uiteindelijk was de medewerkster/poetsvrouw(?) zo blij dat ze het toch in orde kon brengen... , had ze me een bevestigignsmail gestuurd met de aanpassing vh abonnement, tenminste dat dacht ze, totdat ik de mail las, had ze gewoon mijn bestaand contract van augustus 24 opgestuurd zonder meer 😤
HOE KAN IK ALSNOG DIT ABONNEMENT WIJZIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Aspirant Hiker

 • 

128 Berichten

Loading...