op 11-09-2024 14h37
Reeds 3x geprobeerd via chat Hey! dit te vragen, maar na 60, 80 en 90 (!) minuten was mijn geduld telkens op.
Ik ben met mijn GSM naar Hey! Telecom gegaan, had enkel nog internet bij Orange. Telefonisch contact opgenomen, en de HeyTelecom-medewerker kon mij bevestigen, dat het internet bij Hey, https://www.heytelecom.be/nl/internet-thuis, nu 29€ per maand is. Niet voor de eerste zoveel maanden, of andere criteria.
Expliciet gevraagd: Als ik van Orange internet, overstap naar jullie abonnement, blijft het technisch volledig hetzelfde, snelheden, capaciteit, …. Alleen de operator wijzigt, en mijn maandelijkse afrekening zal 29 en niet 39 € zijn. En de medewerker antwoordde heel duidelijk ja, "ja, hetzelfde 29 euro".
Ik zie echter overal in mijn e-mails, van HeyTelecom, "39€" verschijnen. Scheelt me wel 120,- euro op jaarbasis.
Ik kan van HeyTelecom niemand per chat bereiken, e-mail of formulieren zijn er niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-09-2024 11h38
Hallo @Philip ,
Sorry om dat te lezen 😞
Het is een foutje in de e-mails, het zal €29 zijn op je factuur 😉
Rizlaine
op 20-09-2024 11h38
Hallo @Philip ,
Sorry om dat te lezen 😞
Het is een foutje in de e-mails, het zal €29 zijn op je factuur 😉
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.