Blog

Wil je weten wat er nieuw is bij hey! Of ben je gewoon op zoek naar wat tips over hoe je het meeste uit onze aanbiedingen kunt halen? Kom en lees onze blog!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo,

Ik neem aan dat iedereen bekend is met de applicatie Speedtest.  Deze applicatie wordt voornamelijk gebruikt om de snelheid van je WiFi- of mobiele verbinding te achterhalen.

Maar wist je dat deze applicatie je nog veel meer informatie geeft? 

Je kunt gebruik maken van een beveiligde VPN-verbinding (beperkt tot 2 GB).  Handig op plaatsen waar WiFi openbaar is 🙂

Je kan een kaart van België krijgen met de 2G/3G-, 4G- en 5g-zones ... en niet gedekt gebied

Praktisch voor toekomstige 5G-toepassingen 😉

Rizlaine

4 Opmerkingen
Krisja
Beginnend Backpacker

Na al dagenlang een traag tot zeer traag internet te hebben, de modem en alle toestellen (iPhones, TV, Mac's, iPads,...) terug opgestart te hebben ben ik eens gaan kijken wat Hey! belooft van snelheid.

Tot mijn verbazing wordt een snelheid van minimum 😧 113Mbps en U: 11Mbps belooft.

Ik haal nu al dagen niet meer dan 😧 9,2Mbps en U: 13,2Mbps. Duidelijk dat de download verre van ideaal is...
Dit betreft de regio Leopoldsburg voor vast internet.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Krisja ,

Dat is inderdaad erg vervelend, en ik begrijp dat dit niet de ervaring is die je had verwacht. Heb je dit al gecontroleerd met onze technische dienst? Ze kunnen je verder helpen en kijken of er iets aan de instellingen of verbinding kan worden gedaan om de snelheid te verbeteren.

Krisja
Beginnend Backpacker

Ik zal de technische dienst op de hoogte stellen in ... juni moest het tegen dan niet spontaan opgelost zijn😀
Dat is als we terugkomen van het zuiden. Binnen enkele dagen vertrekken we . Het is nu dus niet het moment om mensen te activeren als ikzelf niet 100% beschikbaar ben om "bijstand" te leveren.

Ooit dit probleem bij Orange ook gehad, toen in samenspraak met de technieker aan huis en uitgebreide testen van de modem (waar de technieker van versteld stond) de modem vervangen. Maar dat is ondertussen weer een paar jaar geleden. Misschien is deze modem ook aan het eind van zijn latijn.

YannickV
Moderator
Moderator

Oei, het kan inderdaad zijn dat de modem aan het van zijn Latijn is, al lijkt dit snel, of dat er bepaalde instellingen veranderd zijn geweest.
Je kan inderdaad best de klantendienst hiervoor contacteren.
Verder een fijn verblijf in het buitenland gewenst!