Blog

Wil je weten wat er nieuw is bij hey! Of ben je gewoon op zoek naar wat tips over hoe je het meeste uit onze aanbiedingen kunt halen? Kom en lees onze blog!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo,

In dit artikel helpen we je verder 😉.

Je simkaart wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Heb je hem niet ontvangen? Gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice via chat, Facebook of Instagram. We zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk een nieuwe toe te sturen. 😊

Heb je de bestelling op een vrijdag geplaatst? Dan moet je even geduld hebben, want dan wordt het de week erna pas verstuurd.

Wil je je oude nummer behouden en ben je klant bij Orange? Dan behoud je je oude simkaart en wordt je abonnement nog sneller geactiveerd. 😀


Goed om te weten:

  • Je simkaart wordt verstuurd in een grote envelop, dus verwar het niet met reclame 😊
  • Wil je je oude nummer behouden en kom je van een andere provider dan Orange? Dan moet je ons je klantcode van je vorige operator geven of het nummer op je simkaart. In dit geval wordt de simkaart alleen verstuurd als alle gegevens die je hebt opgegeven kloppen. Denk je dat je de verkeerde info hebt doorgegeven? Neem dan contact op met support via de chat op onze website, Facebook of Instagram.
  • Als je je simkaart hebt ontvangen, vergeet hem dan niet te activeren via deze link. 😉

Aarzel niet als je vragen hebt.

Tot snel!

Rizlaine

 

16 Opmerkingen
cadsite
Aspirant Wegliefhebber

Ik heb de enveloppe ontvangen en zou die graag activeren, maar krijg de melding dat er iets fout is gelopen.

De gegevens zijn zeker juist en ik heb het op verschillende browsers getest.
Wat kan ik doen?

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @cadsite ,

Heb je hetzelfde e-mailadres ingevoerd als waarmee je je bestelling hebt geplaatst?

cadsite
Aspirant Wegliefhebber

Ja, ik heb dit dubbel nagekeken.

Het adres is identiek en het nummer heb ik ook al verschillende keren nagekeken.

Ik heb het gisteren thuis geprobeerd en nu op kantoor, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@cadsite ,

Ik begrijp het... Je moet contact met ons opnemen via chat of sociale media.

ze zullen het voor je controleren 😉

cadsite
Aspirant Wegliefhebber

Dat probeer ik, maar daar krijg ik geen reactie.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@cadsite Wanneer heb je ons een bericht gestuurd? Via chat of sociale media?

cadsite
Aspirant Wegliefhebber

Vanochtend via chat, na een half uur geen reactie en ben dan moeten vertrekken. 
Nu ben ik een dik half uur aan het wachten, maar zal wel goed komen vermoed ik.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Kan je contact met ons opnemen op facebook of instagram? Ik zal jouw bericht doorgeven

BERTJE
Aspirant Wegliefhebber

Ik heb mijn aanvraag voor nieuw lid gedaan.

Mijn bestaand nummer is SCARLET NR.12162626

Graag antwoord aub.

albert zanders

MohamedK
Beginnend Wegliefhebber

Ik krijg mijn simkaart niet geactiveerd, ondanks dat ik alles correct heb ingevuld.

Ik krijg steeds de volgende melding —> we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? 
Ik weet zeker dat ik alle gegevens correct heb ingevuld!

Contact via de chat is een regelrechte ramp en via Facebook Messenger reageert er eveneens niemand. 


BERTJE
Aspirant Wegliefhebber

Heb reeds enkele keren geprobeerd om kontakt te krijgen.

ivm een klantaanvraag maar geen antwoord.

Groeten

albert zanders

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @BERTJE , @MohamedK ,

Sorry voor mijn late antwoord.
Is alles in orde voor je?

Herve
Stapper

Hier ook het zelfde simkaart kan ik niet activeren ondanks dat ik alles correct heb ingegeven Kontakt opgenomen maar geen gehoor iemand een idee hoe het verder kan bellen doen ze je niet op gr herve

YannickV
Moderator
Moderator

@Herve Hellow, heb je al contact met Hey! via de social media? Daar reageren ze meestal vrij snel en blijf je in contact staan met hen.

Kathleenvdh
Beginnend Wegliefhebber

Hoeveel tijd heb ik om een nieuwe simkaart te activeren ?

YannickV
Moderator
Moderator

Hey Kathleen, je hebt een maand de tijd om die te activeren.