Promeneur expérimenté
•
1.8K messages
Hoe wijzig ik mijn tariefplan?
Hey!
Zit je soms zonder data, sms'jes of belminuten?
Geen paniek! Je kunt je tariefplan één keer per maand wijzigen via je My hey! app.
Bij wijziging kan je meteen van je nieuwe plan genieten 😉.
Je doet dit als volgt:
- Log in op de My hey! app en selecteer "Mijn producten".
- Klik op "Wijzig mijn prijsplan".
- Het enige wat je moet doen is je nieuwe plan kiezen en bevestigen 😊.
- Je ontvangt een melding dat de wijziging is doorgevoerd.
Meer weten:
Op jouw eerstvolgende factuur zal een prorata berekening te zien zijn.
Je moet weten dat je bij een abonnement altijd voor de volgende periode betaalt (een maand vooruit).
In dat geval worden de dagen vanaf de wijziging van het tariefplan tot het einde van jouw factureringscyclus berekend. Vergeet niet dat als je een hoger tarief hebt genomen, het bedrag van jouw volgende factuur iets hoger zal zijn.
James
Beginnend Wegliefhebber
•
1 message(s)
il y a 7 mois
@Rizlaine Ik krijg deze melding als ik mijn tariefplan probeer te wijzigen (zowel in de app als op de website):
Ik heb begrepen dat het net een voordeel is van hey! dat je 1x per 30 dagen zou kunnen wijzigen?
0
0
Rizlaine
Promeneur expérimenté
•
1.8K messages
il y a 6 mois
Hallo @James ,
Ja, er is maximaal één wijziging per maand... Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Sorry voor mijn late antwoord 😞
0
0
Daan3018
Beginnend Wegliefhebber
•
2 messages
il y a 6 mois
Hello,
De knop om een ander abbonement te bevestigen werkt niet. Ik had ook al contact en er werd een dossiernummer opgemaakt maar nog geen verandering...
0
0
Rizlaine
Promeneur expérimenté
•
1.8K messages
il y a 6 mois
Hallo @Daan3018 ,
Is alles nu in orde, of heb je nog steeds hetzelfde probleem?
0
0
Daan3018
Beginnend Wegliefhebber
•
2 messages
il y a 5 mois
Het is gelukt om het te wijzigen, nu nog zien of de wijziging ook effectief gebeurd 🙂
0
0