Beginnend Wegliefhebber
•
2 messages
Klantendienst onbereikbaar
De klantendienst reageert niet op mijn vragen via de chat op de site en facebook, zelfs niet na uren wachten op antwoord. Hoe kan ik op een andere manier contact opnemen met de klantendienst?

Rizlaine
Community Manager
•
1.8K messages
Hey @yifski,
Nee sorry 😞
Wat is je vraag ? Kan ik je helpen ?
Rizlaine
0
0
Kelly
Stapper
•
6 messages
Zelf ook al dikwijls gehad. Best bellen als dat gaat?
0
0
Rizlaine
Community Manager
•
1.8K messages
@Kelly aarzel niet als je vragen hebt. We kunnen je antwoorden op het forum geven
1
0
Freyau
Beginnend Wegliefhebber
•
2 messages
Ik heb dit nu ook voor. Kan u er aub voor zorgen dat ik een account kan opmaken en dat mijn voicemail geactiveerd wordt?
0
0
Janspeer
Aspirant Wegliefhebber
•
6 messages
Ik wacht al meer dan 24 uren op activatie
Na ingave van activatie was ik direct al onbereikbaar en na 24 uur nog steeds niet. Al af en opgezet meerdere keren.
Helpdesk hey reageert niet ook niet na uren...
0
0
Blue
Beginnend Wegliefhebber
•
1 message(s)
Idem, verschillende keren contact proberen te nemen via chat, geen gehoor.
1
0
Simon1
Stapper
•
2 messages
Zelfde probleem hier. De vorige keer duurde het dagen en nu wacht ik al sinds 10:00 uur deze ochtend (bijna 3 uur).
Een paar maanden geleden mijn ouders kunnen overtuigen om over te schakelen, hun simkaart is "onderweg" sinds augustus.
0
0
Simon1
Stapper
•
2 messages
De klantendienst is een drama. De vorige keer had ik geen feedback na 3 dagen wachten. Nu zit ik ook alweer te wachten sinds 10:00 uur vanochtend op de medewerker die "dadelijk" af zal komen.
In augustus mijn ouders voorgesteld ook over te stappen en ze wachten nog altijd op de brief met de simkaart die "eerstdaags" in de bus zal belanden.
De slogan "if you pay peanuts you get monkeys to do the job" begint hier steeds meer en meer steek te houden.
1
0