Beginnend Wegliefhebber
•
2 messages
E-sim overzetten van orange naar Hey
Goedendag
aangezien ik al meer dan een uur in livechat zit te wachten om een medewerker te spreken dacht ik dat het sneller zal gaan als ik de vraag gewoon hier post
ik zit momenteel bij orange, wil graag overschakelen met mijn E-sim zodat beide nummers bij hetzelde zitten
aangezien Hey ook orange is zou dit mogelijk moeten zijn toch ?
toch maar even vragen voor de zekerheid om probleme te voorkomen
kan ik gewoon de bestelling plaatsen en alles blijft zoals het is of verlies ik mijn Esim dat ik momenteel heb ?
alvast bedankt
mvg
PowerChaos
ps: nog altijd op medeweker aan het wachten in livechat, heeft toch wat werk nodig....

Solution acceptée
Converted
Wandelaar
•
34 messages
Yep, e-sim blijft werken als je een e-sim hebt bij Orange.
0
0
PowerChaos
Beginnend Wegliefhebber
•
2 messages
ok danku
0
0
YannickV
Moderator
•
180 messages
Hey Powerchaos, Hey! biedt geen ondersteuning aan voor e-simkaarten.
1
0
WimH
Ervaren Wegliefhebber
•
69 messages
Ik stap ook over met internet ( lijkt in orde te komen via Easyswitch) en 2 Esims, een in Pixel en een in Iphone. Tot mijn verwondering zou ik toch een QR code moeten inlezen? Iemand dat al gedaan? Volgens Hey helpdesk moet ik daarvoor naar de Orange shop, volgens Orange krijg ik een email met de QR code(s) ???
Ondertussen idd QR codes via email gekregen, maar noch op Pixel noch op Iphone kan ik die activeren, dus soms wel hulp nodig. Hulp kan volgens Orange enkel via Chat, die ik niet gestart krijg in Google Chrome. Berichtje gelaten via Facebook Messenger, ik wacht af...
Iemand gekregen die ging helpen via chat( werkt wel op GSM), maar die vroeg om geduld te hebben en of ik nog vragen had. Die had ik maar de "live agent" (Sema?) is weg/reageert niet meer...
Dan maar 0800 gebeld, vriendelijke dame die na initieel antwoord heel lang wegbleef maar dan toch terugkwam om te zeggen dat ik 24h moet wachten en dan alles zou moeten in orde komen, wordt vervolgd....
4
0