Aspirant Wegliefhebber
 •Â
8 Â messages
Contact nemen met de helpdesk
Hallo,
Er is iets mis gegaan met de activatie van mijn sim-kaart. Ik krijg een bericht zowel via mail als sms dat ik moet bellen naar een nr. maar dat blijkt de klantendienst van Orange te zijn en daar kunnen ze me dus niet helpen. Op de chat krijg ik ook geen gehoor. Het enige wat ik moet doen is een sim-kaartnr. doorgeven. Hier heb ik ook al een bericht gepost met alle details, maar dat werd gemarkeerd als spam. Ik heb nog 4 dagen tijd om iets door te geven. Ik ben al klant met vast internet en een mobiel abo.
Op welke manier kan ik contact nemen?
Bedankt.
Solution acceptée
Rizlaine
Promeneur expérimenté
 •Â
1.8K Â messages
il y a 2 ans
Hallo @Trickie ,
Sorry om dat te lezen 😞
Kan je contact met ons opnemen via messenger of instagram? We zullen een dossier voor je openen 😉
Rizlaine
2
Fherrebout
Bewezen Wegliefhebber
 •Â
31 Â messages
il y a 2 ans
Hey, zoiets heb ik in het verleden ook moeten doen. Ik gaf mijn simkaartnummer (en andere gegevens) door via de chat (soms moet je geduld hebben tot je iemand hebt) maar ik gaf het ook door via Messenger.
En dat lukte uiteindelijk wel.
0
Trickie
Aspirant Wegliefhebber
 •Â
8 Â messages
il y a 2 ans
Ik heb mijn gegevens via messenger doorgegeven en na enkele dagen was het opgelost. Als het goed is mag het ook eens worden gezegd!
1