Wandelaar
•
5 Messages
Abonnement overdragen naar zakelijk account, wat een fiasco
Ik probeer nu ongeveer al 3 weken geregeld te krijgen dat m'n 3 bestaande abo's betaald kunnen worden met mijn BV ipv particulier.
Aangezien manueel m'n account aanpassen achter de schermen te makkelijk zou zijn, werd ik uiteindelijk doorverwezen naar het overdrachtsformulier. Dit blijkt echter niet te werken. In Chrome, Edge én Safari zijn de invulvelden niet functioneel. Enkel bij "contactnummer" kan ik getallen typen, de andere velden accepteren geen letters of getallen. (zie bijgevoegde screencast)
Al 2 negeert de helpdesk mij zowel via WhatsApp als de chat op de website, terwijl ik in essentie een technisch probleem meld van hun website. En dan durft die ai-bot nog vragen voor een review na elke poging tot communicatie.
Radeloos heb ik me dan uiteindelijk gericht tot Orange, want die kan je wel gewoon bellen. Ze hebben me verwezen naar hun overdrachtsformulier online, dat er hetzelfde uitziet als dat van HeyTelecom maar wél input accepteert. Na enkele dagen kreeg ik de repliek dat zij dan natuurlijk weer geen abo's van Hey kunnen beheren...
Vandaag nogmaals gebeld met Orange en ze verwezen me nu naar dit forum.
Question
•
mis à jour
65
2
0

BramdeLeege
Wandelaar
•
Hier ook weinig animo precies... man man man
0
0
Rizlaine
+18 plus
Community Manager
•
Hallo @BramdeLeege ,
Dat is vreemd. Krijg je een foutmelding wanneer je de aanvraag online doet? Zo ja, kan je die dan alsjeblieft met mij delen?
Bovendien heb ik je video verwijderd, omdat je gsm-nummer zichtbaar is op de openbare pagina.
4
0