Profiel van Wim

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2 Berichten

Factuurbedrag is fout

Beste
 
Ik heb reeds meermaals via de chat laten weten dat 1 van de 2 contracten niet in orde is. Ik heb voor 31 mei 2 contracten afgesloten met de promo van - 5 euro levenslang. Dit was voor 1 bestaand nummer (van mijn vrouw) en 1 nieuw nummer (voor mijn zoon). 
Gelieve de factuur aan te passen.
 
Met vriendelijke groeten 
Hermans Wim 

Community Manager

 • 

1.8K Berichten

Hallo @Wim ,

Je moet contact opnemen met de klantenservice via chat of sociale media...

Ze kunnen je factuur analyseren 😉

Rizlaine

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2 Berichten

Via chat heb ik al geprobeerd maar telkens een chatbot die niet kan helpen. Facebook, messenger en Instagram heb ik niet. 

Community Manager

 • 

1.8K Berichten

Hallo @Wim ,

Kan je het opnieuw proberen via chat ?

Loading...