kfn
+1 plus
Wandelaar
•
4 Messages
Nieuwe klant (Internet + 6 mobiele nummers) – Graag aanpassing naar huidige promo’s binnen 14 dagen bedenktijd
Ik ben de afgelopen week volledig overgestapt naar jullie met mijn hele huishouden: internet én 6 mobiele nummers. Nu zie ik dat de promo’s sindsdien nog scherper zijn geworden:
Mijn Mobiel M (€7) biedt nu 35 GB in plaats van 25 GB.
De prijs voor mijn internet staat nu op €29 (of een extra korting) in plaats van de €34 die ik momenteel heb.
Aangezien ik voor al deze diensten nog midden in mijn wettelijke 14 dagen bedenktijd zit, zou ik in principe alles nu nog kosteloos kunnen herroepen om het daarna direct opnieuw aan te vragen onder de nieuwe voorwaarden.
Dat lijkt me voor jullie (en voor mij) een hoop onnodig administratief werk en logistieke kosten (zoals nieuwe SIM-kaarten). Kunnen jullie mijn account handmatig gelijkzetten met deze nieuwe promo's? Ik blijf liever gewoon klant zonder die omweg, maar ik wil uiteraard wel de beste prijs voor mijn volledige pakket.
Wat is de snelste manier om dit zonder herroeping in orde te maken? Bedankt!
Question
•
mis à jour
196
3

VossyGamer
+8 plus
Ervaren Hiker
•
Hey @kfn,
Ik begrijp dat dat vervelend kan zijn.
Hiervoor contacteer je best de hey!-klantendienst, gezien wij als leden/klanten hieromtrent geen uitspraken kunnen doen.
Je kan hey! contacteren via de chat op de website, WhatsApp, Facebook Messenger, of via telefoon (tel. nr.: 0 800 855 19).
Weet dat zelfs zonder deze recentste promo's jouw tariefplannen nog steeds de meest gunstige zijn op de telecommarkt. 😉
VossyGamer
0
0
RedsFan
+6 plus
Wandelaar
•
@kfn Je kan proberen contact op te nemen via de klanten dienst.
Maar weet wel als er een promo is op een bak bier in de colruyt en ben je een dag te laat ga je deze ook niet goedkoper mee krijgen... dus het is gewoon pech als je het niet krijgt.
(Modifié)
0
YousraB
+15 plus
Moderator
•
Hey @kfn, Wij kunnen je op het forum niet helpen met je vraag, aangezien wij geen klantenservice via het forum aanbieden. Hiervoor dien je contact op te nemen met onze klantendienst via chat of sociale media. Op het forum beantwoorden wij enkel algemene vragen en hebben we geen inzicht in contracten.
Groeten 🙂
0
0