Wandelaar

• 

3 Messages

Black Friday Deal

Beste

Dit kan toch eigenlijk niet. Rond 12 mei 2025 laten jullie zomaar het S-abonnement verdwijnen, terwijl ik al enkele keren via jullie chatdienst geprobeerd had om dit te laten wijzigen van mijn M-abonnement naar het S-abonnement. Bij invullen contactgegevens om gebeld te worden, werd ik nooit gebeld. 

Jullie app liet me toen ook in de steek. Telkens kreeg ik te zien dat wisselen onmogelijk was.

Later ben ik wel effectief gebeld geweest, maar toen kon het S-abonnement niet meer overgezet worden.

Nu zie ik jullie black friday deal dat je opnieuw kan kiezen voor het S-abonnement. Opnieuw in de app is dit onmogelijk.

Ik neem telefonisch contact (intussen heb ik ergens jullie nummer gevonden) en blijf wachten aan de wachtlijn... om vervolgens te horen dat het S-abonnement opnieuw bestaat, maar enkel voor nieuwe klanten en dit voor de Black Friday Deal. Dit betekent dat jullie bestaande klanten die alsnog willen wisselen in de kou laten staan.

Heel graag zou ik wisselen naar het S-abonnement en zoals je leest, heb ik voor mei 2025 hiervoor al pogingen gedaan.

Wat ik wel kan zeggen: technisch ben ik wel tevreden over jullie services.

Alvast bedankt om hierop terug antwoord te krijgen

Wandelaar

• 

107 Messages

Ik vind ook dat het zou mogelijk moeten zijn om over te gaan naar de S , waarom enkel voor nieuwe klanten ?

Anders via de grote omweg naar een andere provider en dan weer naar hey zodanig je een abo kunt kiezen, of dreigen met opstappen naar een andere. (enige aan 5 € is nog Digi)

Ik weet eigenlijk niet of dit mag om zomaar te weigeren, een mens die echt niet zoveel verbruikt en wil overgaan naar een minder abo.

Er zal daar binnenkort mss wel verandering inkomen, want de regering had al iets klaar om de providers te verplichten de mensen op het goedkoopste tarief te zetten.

Wij zitten hier al een tijdje op de S met 4 personen.

(Modifié)

Wandelaar

• 

3 Messages

Dit is wat ik aan telefoon ook zei om snel even om te schakelen naar Orange en terug. Maar dit zou me dan € 15 kosten met de onzekerheid of alles wel op tijd in orde zou komen.

Bedankt voor je reactie trouwens. Hopelijk wordt hier vanuit Hey positief op gereageerd.

Wandelaar

• 

3 Messages

Is het mogelijk om hier vanuit het forum een antwoord op te krijgen. Ik merk op dat de deal nu verlengd is tot 1 januari, maar opnieuw niet voor al bestaande klanten. Dit kan toch echt niet?

Wandelaar

• 

107 Messages

Je kan proberen om hen te overtuigen om het omzetten naar de S of dreigen eerst naar een andere provider te gaan ...

Moderator

• 

297 Messages

Dag @FredgieV , Hey! Mobile S wordt aangeboden als een tijdelijke promotie en is geen vast tariefplan. Je kunt overstappen naar een van onze vaste abonnementen, maar de webpromoties gelden inderdaad enkel voor nieuwe activaties. Voor meer informatie kan je altijd contact opnemen met onze klantendienst. 

Solution officielle

Community Manager

• 

1.9K Messages

Hallo @FredgieV ,

Ik begrijp je vraag helemaal, zeker gezien wat je uitlegt. Maar via het forum kunnen we deze wijziging niet voor jou uitvoeren. Op het forum geven we enkel algemene antwoorden.
In jouw geval moet je contact opnemen met de klantendienst via onze sociale media, de chat of via WhatsApp. Gezien de situatie zou er normaal gezien een geste mogelijk moeten zijn.

Aarzel niet om ons een update te geven!

Nos super contributeurs

Voir plus
  • Community Manager

• 

1.9K Messages

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

354 Messages

354

• Moderator