Profil de Harryalbrecht

Wandelaar

 • 

2 Messages

Overstap van orange naar hey

Hoi mijn vraag is blijven mijn gsm werken op de huidige simkaarten als ik overstap

Solution acceptée

Ervaren Hiker

 • 

166 Messages

Hey @Harryalbrecht,

Gezien hey! een merk is van Orange, behoud je je huidige simkaarten. Je verandert eigenlijk gewoon van tariefplan binnen de Orange groep.

VossyGamer // Jari O.

Wandelaar

 • 

2 Messages

Super bedankt voor je reactie.

Loading...