Forum
Trucs & astuces
Se connecter
Overstap van orange naar hey
Harryalbrecht
Wandelaar
•
2 Messages
dimanche 24 mai 2026
Hoi mijn vraag is blijven mijn gsm werken op de huidige simkaarten als ik overstap
Aimer
Répondre
Suivre
Réponses
Solution acceptée
VossyGamer
Ervaren Hiker
166 Messages
il y a 1 mois
Hey @Harryalbrecht,
Gezien hey! een merk is van Orange, behoud je je huidige simkaarten. Je verandert eigenlijk gewoon van tariefplan binnen de Orange groep.
VossyGamer // Jari O.
Super bedankt voor je reactie.
Solution acceptée
VossyGamer
Ervaren Hiker
•
166 Messages
Hey @Harryalbrecht,
Gezien hey! een merk is van Orange, behoud je je huidige simkaarten. Je verandert eigenlijk gewoon van tariefplan binnen de Orange groep.
VossyGamer // Jari O.
0
0
Harryalbrecht
Wandelaar
•
2 Messages
Super bedankt voor je reactie.
0