Gino123456
+1 plus
Wandelaar
 •Â
4 Messages
Komt er ook een 500 Mbps vast internet-formule bij hey!?
Hey!
Ik vroeg mij af of er plannen zijn om bij hey! ook een vaste internetformule van 500 Mbps download aan te bieden, eventueel met bijvoorbeeld 50 Mbps upload.
Momenteel zijn de snelheden wat beperkter, maar 500/50 Mbps zou voor veel gezinnen een mooie middenweg zijn tussen prijs en snelheid.
Is hier al iets over bekend of staat dit eventueel op de planning?
Alvast bedankt!
Question
 •Â
mis Ă jourÂ
188
3
0

VossyGamer
+8 plus
Ervaren Hiker
 •Â
Hey @Gino123456,
Dat zou inderdaad tof zijn. Al zie ik dat niet zo snel gebeuren gezien hey! (als dochtermerk van Orange) eerder een budgetmerk is.
Ook is Orange/hey! afhankelijk van de wholesale tarieven van coax-netwerkbeheerder Wyre (met concurrent Telenet als grote aandeelhouder).
Weet wel dat Orange momenteel mooie levenslange promo's aanbiedt, onder andere op het 500 Mbps internetabonnement. (zie foto in bijlage)
VossyGamer
0
RedsFan
+6 plus
Wandelaar
 •Â
Ik zie dat ook niet zo vlug gebeuren, orange (hey) kennende blijven graag lang bij hetzelfde.
Weet wel als men op het voo netwerk zit dat ze slechts 400 / 20 aanbieden ipv 500/50.
Telenet netwerk 500 / 50 denk ik.
(Modifié)
0
0
Solution officielle
Rizlaine
+18 plus
Community Manager
 •Â
Hallo @Gino123456 ,
Bedankt voor je bericht
Op dit moment is dit niet gepland. Wel wordt dit aangeboden via het merk Orange, als je dat zou willen… al is de prijs daar wel anders 🙂.
1
0