Profil de mkutlu

Aspirant Wegliefhebber

 • 

12  messages

Meerdere keren per dag geen internet, geen netwerk. Onwerkbaar.

Beste Hey Telecom,

Ik ben een aantal manden terug overgestapt van Orange naar Hey Telecom.
Oorspronkelijk dacht ik, "bijna dezelfde provider, dus bijna dezelfde diensten" dus waarom niet. 

Aanvankelijk ging alles heel vlot. Mijn 2 gsm nummers werden volledig digitaal overgenomen zonder tussenkomst van mij.
Alsook werd mijn internet-pakket volledig digitaal overgenomen omdat ik Orange klant was. Hierdoor moest mijn modem ook niet wijzigen.

Nu, een aantal maanden later;
- Op vlak van administratie is er geen verschil. Alles verloopt heel soepel. Facturen zijn correct. Overnames werden snel behandeld etc.
- Op vlak van telefonie ook niets op aan te merken. Alles werkt zoals bij Orange, maar dan lichtjes goedkoper.

- Maar op vlak van internet, oh man. Ik heb meerdere keren per dag geen internet. Ik ben dus maar beginnen monitoren hoe vaak ik geen verbinding heb met de buitenwereld en de resultaten zijn rampzalig.
Ik heb soms 50 keren per dag geen internet. Dit wil zeggen geen pings, geen tcp/udp pakketjes, letterlijk niets. Zie screenshots.

Screenshot 2024-06-11 132519.png

Screenshot 2024-06-24 230722.png

Screenshot 2024-06-17 090347.png

De modem krijgt dan ook geen extern ip adres en krijg ik de foutmelding te zien: "Management IP address not received" en "Cable Network not connected". Zie screenshots.

Screenshot 2024-06-17 130446.png

Kan hier iets aan gedaan worden? De meeste mensen hebben tegenwoordig een thuiswerk policy en wij betalen niet voor een halve internet service die maar de helft van de tijd werkt.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten,
Mustafa

Moderator

 • 

180  messages

Hey Mustafa, heb je al contact opgenomen met de klantendienst van Hey! via social media of via de chatbot?

Aspirant Wegliefhebber

 • 

12  messages

Dag Yannick, meerdere keren. Jammer genoeg heeft de support geen zin om iets te doen. Elke 3 dagen moet ik mijn modem herstarten zodat het wel werkt. Als ik dit uitleg aan support geven zij mij de reden dat er werkzaamheden in de buurt zijn. Telkens opnieuw. Kotsbeu ben ik dit.

Nu heb ik opniew geen internet sinds gisteren (dit is via 4g), ik ben momenteel aan chatten met support en ze zeggen me dat ze pas kunne helpen als het langer dan 8u duurt. Als ik zeg dat het al langer dan 8u duurt, is hun reactie dat ik het nu pas heb gemeld en dat het de 8u nu pas in gaat.

https://imgur.com/a/VgUK7Nt

Aspirant Wegliefhebber

 • 

12  messages

Heb al meerdere keren met support gechat, helpen willen ze niet, alle keren een ander excuus.

Aspirant Wegliefhebber

 • 

12  messages

Sinds deze morgen opnieuw hetzelfde. Elk uur heb ik ongeveer 10-15 minuten geen internet. Ik probeer de "chat" te bereiken.

Aspirant Wegliefhebber

 • 

12  messages

"Het is vervelend om te vernemen dat je regelmatig problemen ondervindt met je internet thuis. Er is momenteel een algemene storing gemeld in jouw regio. Techniekers zijn buiten aan het werk op het kabelnetwerk om het probleem te verhelpen. De werkzaamheden kunnen tot maximaal 8 uur duren. Mocht je na 8 uur nog steeds problemen ervaren, dan hoor ik dat graag. "

Opnieuw zo'n gegenereerde antwoord. 

Aspirant Wegliefhebber

 • 

12  messages

Aspirant Wegliefhebber

 • 

12  messages

"Er zijn waarschijnlijk problemen in de regio die opeenvolgende werkzaamheden noodzakelijk maken. Ik begrijp dat je al enige tijd last hebt van internetproblemen, wat erg frustrerend kan zijn. Het probleem is dat de waarden tijdens de werkzaamheden niet optimaal zijn, waardoor we 8 uur moeten wachten. Na de werkzaamheden kunnen we een grondige analyse uitvoeren. Stuur ons na 8 uur een bericht op. Ik heb in je dossier verwerkt dat een grondige analyse nodig is. Dat zullen wij dan ook gelijk oppakken."

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @mkutlu ,

Bedankt voor je geduld, Ik heb je een privébericht gestuurd.

Rizlaine

Aspirant Wegliefhebber

 • 

12  messages

Dag Rizlaine, ik wil je graag heel graag bedanken voor je hulp. 

Ik heb ondertussen telefonisch contact gehad en ze hebben onregelmatigheden ontdekt op mijn modem en aan de internet pakketjes die verstuurd/ontvangen worden. Ze hebben aanpassingen gedaan en we monitoren het verder aan beide kanten. Als het zich nogmaals voordoet gaan ze een technieker inplannen om het probleem te verhelpen.

Een welgemeende hele grote dankjewel!

Aspirant Wegliefhebber

 • 

12  messages

Bij mij is het ook nog steeds niet definitief opgelost hoor. Ik herstart om de x aantal dagen mijn modem in de hoop dat het zichzelf oplost.

Loading...