Profiel van Maarten

Aspirant Wegliefhebber

 • 

4 Berichten

Hey Boost (20 naar 40GB) fout weergegeven in My Hey app.

Ik was aangenaam verrast toen ik een mail kreeg dat mijn Hey Boost tot 40GB nu reeds werd doorgevoerd en ik geen 10 maanden meer zou moeten wachten. Echter, wanneer ik ga kijken in My Hey! app, wordt het weergegeven alsof ik reeds 20+ GB heb opgebruikt van de 40, hetgeen niet het geval is. Op mijn smartphone kan ik nakijken hoeveel data ik reeds gebruikt heb deze maand (~200 MB) maar de app zegt dat ik 20GB + ~200 MB heb verbruikt.

Niet zo enorm belangrijk, want ik heb nog nooit meer dan 10GB gebruikt (ook niet bij vorige operatoren), maar ik was benieuwd of er andere mensen hetzelfde probleem hebben. Bijkomend, hoop ik natuurlijk wel dat het in de toekomst wel gewoon correct zal worden weergegeven in de app.

Aspirant Hiker

 • 

128 Berichten

Hey

Men heeft eenmaal 20GB extra verbruik toegevoegd zodat de verhouding voor de maand van de wijziging zou kloppen. Op de dag dat je bundels hernieuwen (dat je verbruik wordt gereset) zal je vanaf dan altijd de volle 40 GB kunnen gebruiken. Het klinkt een beetje ingewikkeld, maar geen zorgen. Dit klopt, en je zal binnenkort de volledige 40 GB kunnen gebruiken! Dit is idem bij mij.

VossyGamer

Bewezen Wegliefhebber

 • 

26 Berichten

Blij te horen dat ik niet de enige ben, plots gaf mijn app en ook op de website aan dat ik ineens 20 GB had verbruikt

Bewezen Wegliefhebber

 • 

26 Berichten

En bij mijn ander telefoonnummer van hey(zoon) met dezelfde formule was het niet zo???

Community Manager

 • 

1.8K Berichten

Hallo @Kurt153 , @Maarten , @VossyGamer ,

Het is een probleem met de app... Sorry.

Een oplossing zal worden gevonden 😉

Rizlaine

Bewezen Wegliefhebber

 • 

26 Berichten

Is ook op website zo,niet alleen in app

Aspirant Wegliefhebber

 • 

4 Berichten

Intussen is dit issue meer dan 2 weken oud en is het binnen 12 dagen al juli. Ik vermoed dat de oplossing zal zijn "wacht tot 1 juli"?

Aspirant Wegliefhebber

 • 

4 Berichten

Intussen zijn we 25/6 en het probleem is er nog steeds. De oplossing zal dus inderdaad zijn "wacht to volgende maand" (volgende week dus).

Bewezen Wegliefhebber

 • 

26 Berichten

Bij mij was dat ook zo, mijn abonnement wordt gereset op 25ste van de maand en alles staat nu terug op nul. 

Nu nog afwachten dat het zo blijft want vorige maand is er plots 20 GB afgegaan op 1 juni.

Loading...