iVyperion's profile

Wandelaar

• 

4 Messages

Customer service bereiken

Een tijdje terug kon de customer support bereikt worden via whatsapp maar dat gaat nu niet meer. nu moet je zogezegd de chat gebruiken op de website, die niet werkt ...

Wij moeten hier naar tandarts van wacht bellen maar dat nummer is geblokeerd en geen manier om customer support te bereiken om het te deblokkeren.

Wandelaar

• 

1 message(s)

Ook een nieuwe klant hier. Wat een vreselijke service wat betreft de klantendienst bereiken. Ik probeer al enkele dagen iemand te bereiken, maar niks en noppes. Wat mij betreft, nu al een reden om naar een andere provider te stappen. 

Community Manager

• 

2.1K Messages

Hallo @Taker322 

Kan je ons contacteren via Facebook of Instagram? Je krijgt meteen een medewerker die je kan helpen.

Community Manager

• 

2.1K Messages

Hallo @iVyperion 

Wat bedoel je precies met dat het niet meer mogelijk is om ons via WhatsApp te contacteren?

Wandelaar

• 

4 Messages

Op de website werken niks van de knoppen van contact (whatsapp, live chat, ..)

Ik probeerde naar het nummer van Hey dat nog in mn gsm stond te sturen maar dan kreeg ik automatisch antwoord om naar de website te gaan en die knoppen te gebruiken.

Als jullie niemand vinden om dat te fixen kunnen jullie mij misschien gewoon inhuren om het te fixen haha. Ik heb een bachelor informatica (web en app development) . Ben wel nog aan het verderstuderen voor master dus zou wel als jobstudent zijn :p

Community Manager

• 

2.1K Messages

@iVyperion​ Hallo, heb je ondertussen hulp gekregen? Ik denk dat het nummer dat nog opgeslagen stond het oude nummer was. Dit is het nieuwe nummer: +32 493 80 79 06

Wandelaar

• 

9 Messages

ik ben overgestapt naar een andere provider. Hey vermijden, slechtste service ooit en totaal nergens bereikbaar voor het behandelen van problemen/ klachten.

Nos super contributeurs

Voir plus
  • Community Manager

• 

2.1K Messages

2.1K

• Backpacker

• 

483 Messages

483

• Moderator

•