Problemen bij verhuis
Ik probeer al 2 weken mijn verhuis te regelen maar ik krijg nog steeds het antwoord dat Hey technische problemen ondervindt voor het opstarten van een verhuis. Op mijn laatste vraag of dit kortelings nog mogelijk gaat zijn, krijg ik geen antwoord. Ik had juist een heel goed abonnement en ik zou die niet graag kwijtspelen, maar mijn verhuis komt dichterbij (dit weekend), en er is nog altijd geen schot in de zaak. Heeft er iemand een gelijkaardige ervaring? Ik zou denken dat ze worst case gewoon mijn contract stopzetten en terug een nieuw contract opzetten (aan dezelfde voorwaarden) - komt in de praktijk op hetzelfde neer maar administratief misschien verschillend genoeg om wél mogelijk te zijn?
Question
•
mis à jour
62
1
0

YannickV
+14 plus
Moderator
•
Hey @anoukluyp , bij een verhuis van je diensten blijft je internet abonnement behouden aan de voorwaarden die er waren toen je het afsloot.
Het administratief afsluiten op je oude adres en opnieuw opstarten op je nieuwe adres zou in theorie mogelijk moeten zijn. Maar aangezien er al technische problemen zijn bij de verhuis van de diensten, verwacht ik dat er ook problemen zouden zijn bij het afsluiten en opnieuw opstarten ervan.
0
0