ArneDrx's profile

Wandelaar

• 

2 Messages

Live Chat werkt niet

Ik probeer al een hele tijd de live chat knop aan te klikken op de website. Het werkt gewoonweg niet. Ik heb al via verschillende browsers geprobeerd. Chrome, Edge, via mobiel,... 

Ik heb geen toegang tot mijn telefoon, ik kan geen WhatsApp gebruiken. 

Wandelaar

• 

2 Messages

De live chat knop werkt bij mij ook niet. Ik heb ook Whatsapp geprobeerd, maar ook daar gebeurt er niets als ik op de knop klik.

Community Manager

• 

1.9K Messages

@Meesje Hallo,

Er gebeurt niets wanneer je op de blauwe bol klikt?

Wandelaar

• 

2 Messages

@Rizlaine​ Hallo

Ik krijg geen blauwe bol te zien. Andere indicaties op de site waar ik een link zou verwachten*, gebeurt er ook niets.

* bijvoorbeeld zoals hier op de screenshotUser uploaded image 

Community Manager

• 

1.9K Messages

Hallo @ArneDrx 

Krijg je een foutmelding? Bij mij werkt het namelijk wel...

Wandelaar

• 

2 Messages

Dag iedereen bedankt al! Ik heb het gevonden. ik probeerde in de klantenzone, na aanmelden, maar die link werkt niet. Dat zouden ze moeten oplossen. Ik logde me uit om op het scherm van bovenstaande screenshot te geraken, maar dat lukte niet. Ik probeerde te openen in een nieuw tabblad en daar kreeg ik melding dat het door mijn organizatie geblokkeerd werd. dan maar op vervangtelefoon geprobeerd en dat lukt precies wel. 

Wandelaar

• 

1 message(s)

Het is een klote boel gans dat Hey gedoe , ook al met verschillende systemen op de site proberen contact te maken.

Niets werkt , nog de chat als whatsapp , hun enige doel is geld binnen rijven en voor de rest grote woorden en letters op de website , maar eigenlijk trekt uwe plan , daaaag Hey , ik stop ermee , als ik niet meer betaal zullen ze misschien wakker komen..

Dat ze eerst even hun systeem degelijk laten werken .

Misnoegde klant , elk zegge het voort !!!

Nos super contributeurs

Voir plus
  • Community Manager

• 

1.9K Messages

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

353 Messages

353

• Moderator

•