Profil de Moedikkekoe

Aspirant Wegliefhebber

 • 

4  messages

mardi 14 mai 2024 21:39

internet thuis installatie annuleren

Hallo, ik had een paar dagen geleden een thuis internet abonnement aangevraagd. Op 27/05 zou iemand komen om vaste internet te installeren. Nu heb ik beslist om dat toch niet te doen en ik had geprobeerd om abonnement te annuleren via Hey - Mijn Producten - Internet en dan klikken op annuleren. Nu dat annuleren(zie foto) op de site werkt blijkbaar niet en dus probeer ik het hier op het forum om dat geannuleerd te krijgen. Dus enkel internet installatie annuleren. Mobiele internet abonnement had ik graag willen behouden. 

MvgSchermafbeelding 2024-05-14 153657.png

Wandelaar

 • 

159  messages

il y a 1 an

Heb je al via de chatbot of via social media contact opgenomen met Hey! om je aanvraag stop te zetten?

Aspirant Wegliefhebber

 • 

4  messages

Het probleem met de chat is dat er niemand actief is. Je krijgt eerst een paar vragen van de bot en stopt het. 

Marcheur

 • 

162  messages

Dag @Moedikkekoe, Probeer contact op te nemen met de klantenservice via Facebook of Instagram, daar zijn ze erg actief.

Groetjes, 

Yousra

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2  messages

Hallo,
Ik zit met hetzelfde probleem maar ik heb geen sociale media, wat moet ik dan doen? Een gewoon email adres of een telefoonnummer is te eenvoudig zeker?

Marcheur

 • 

162  messages

Dag @Bascla , 

De klantenservice is 100% online, je kan hen ook contacteren via de chatbot op de website.

Groetjes, 

YousraB 😊

Stapper

 • 

2  messages

ik krijg niemand te pakken via sociale media of via jullie chat. Hoe moet het dan?

Loading...