Profiel van Rizlaine
Community Manager

Community Manager

ย โ€ขย 

1.8K Berichten

Hoe vind ik mijn PIN- of PUK-code terug ?

Hey!

Je bent je PIN-code kwijt of je hebt hem geblokkeerd en je wil de PUK-code vinden?

Geen paniek! Ik ben hier om je te helpen ๐Ÿ˜Š

Heb je je welkomstbrief nog of de kaart waar jouw SIM-kaart aan vast zat?

Als het antwoord ja is ๐Ÿ˜Š, neem dat dan maar terug, je PIN- en PUK-codes staan erop.

Als het antwoord nee is, geen stress! Het hey! team heeft aan alles gedacht ๐Ÿ˜Š.

We zullen jouw persoonlijke PIN-code niet kunnen vinden, maar de PUK-code blijft hetzelfde.

Hoe vind je het?

  1.          Log je in op My hey!
  2.          Kies "Mijn producten".
  3.          Klik op "Bekijk meer" en dan op "PUK-Code
  4.          Je ziet je PUK-code ๐Ÿ˜„

Weet je je PIN-code niet en is je kaart nog niet geblokkeerd?

Een kleine tip ๐Ÿ˜Š, voer 3 keer een verkeerde PIN-code in en voer dan de juiste PUK-code in. Je kan dan een nieuwe PIN-code kiezen ๐Ÿ˜‰.

Wees voorzichtig. Als je 10 keer een verkeerde PUK-code invoert, zal de SIM-kaart definitief geblokkeerd worden. Je zal dan om een nieuwe moeten vragen. Dat zou jammer zijn...

Wil je je PIN-code veranderen? Met hey! is het gemakkelijk.

Ik leg het uit, je codeert op je toestel: **04*OUDE PIN*NEW PIN*NEW PIN*# en je drukt op de "bel" knop.

Dit werkt niet op alle toestellen. Maar maak je geen zorgen ๐Ÿ˜Š, je kan het doen via het menu van je telefoon.

Als er nog andere vragen in je opkomen of als je andere tips met de community wil delen, aarzel dan niet!

Rizlaine

Rizlaine_0-1659538617058.png

 

 

Stapper

ย โ€ขย 

6 Berichten

Zeer handig dat je dit ook in de app terug kan vinden. Is zoiets wat veel mensen vergeten of verliezen. 

Community Manager

ย โ€ขย 

1.8K Berichten

Hallo @Kelly , ik denk ook ๐Ÿ™‚

Wandelaar

ย โ€ขย 

5 Berichten

wat als je nog geen account had aangemaakt en je dus niet kan aanmelden op myhey om je puk en pin terug te vinden?

Wandelaar

ย โ€ขย 

5 Berichten

Wat als je nog geen account had aaangemaakt op myhey?

Moderator

ย โ€ขย 

252 Berichten

Hey @Bartimix, Bij het afsluiten van je abonnement werd je simkaart per post toegestuurd. In de brief waarin je de simkaart hebt ontvangen, vind je ook je PIN- en PUK-code terug. Als je deze codes niet meer hebt, kan je ofwel de klantendienst contacteren om je PUK-code te verkrijgen, of, indien mogelijk, dit via je klantenzone doen zoals hierboven uitgelegd. 

Wandelaar

ย โ€ขย 

5 Berichten

@YousraB De klantenzone is niet bereikbaar zonder account en een account kan je niet aanmaken zonder gsm.

Op welke manier kan ik de klantendienst bereiken?

Wandelaar

ย โ€ขย 

5 Berichten

@YousraB 

De brief heb ik niet meer, ik kan niet inloggen op de klantenzone omdat ik daar nog geen account had aangemaakt en dat nu ook niet meer kan zonder werkende gsm.

De klantendienst is niet bereikbaar...

Moderator

ย โ€ขย 

252 Berichten

De oplossing hier is om de klantenservice te contacteren via de chat op onze website of via sociale media door een privรฉbericht te sturen op Facebook of Instagram. @Bartimix

Loading...