Duerik's profile

Wandelaar

• 

3 Messages

Account aanmaken

Ik kan mijn account niet aanmaken omdat het easy switch ID niet zou juist zijn, niettegenstaande het ID nummer vermeld staat op mijn faktuur. De chat van Hey werkt niet, ik heb al uren zitten wachten na het ontvangen van de melding "Ga niet weg, mijn collega pakt dit zodadelijk op. 😉" Shame on you Hey!

Ervaren Hiker

• 

171 Messages

Hey @Duerik,

Dat is vervelend, inderdaad. Betreft dit een klantennummer zonder mobiele nummers, en dus alleen vast internet? Heb je al 48u gewacht? Want dat is namelijk altijd noodzakelijk bij Orange/hey!: nl. dat je pas een account kan maken na deze tijdspanne.

VossyGamer

Wandelaar

• 

3 Messages

Thx voor antwoord, Het is ondertussen opgelost, 20 u heb ik gewacht tot ze me weer te woord stonden. Er was wel degelijk een account aangemaakt en uiteindelijk heb ik dan toch kunnen inloggen mlet hun hulp

Ervaren Hiker

• 

171 Messages

@Duerik​ Goed om te horen! Welkom bij hey! telecom. 

Aspirant Hiker

• 

13 Messages

3 familieleden ook naar Hey laten overstappen jammer genoeg nog geen account kunnen maken daarnet melding dat dienst onbeschikbaar was.

morgen eens opnieuw proberen :)

goed om te weten 48h daar zijn ze al over, sinds do klant hun 

Moderator

• 

297 Messages

Hey Glen, indien het niet lukt, neem dan zeker contact op met onze klantendienst. Dit kan via chat of social media (Facebook, Instagram of Whatsapp) 🙂

Solution acceptée

Wandelaar

• 

3 Messages

Probleem opgelost

Nos super contributeurs

Voir plus
  • Community Manager

• 

1.9K Messages

1.9K

• Promeneur expérimenté