PowerChaos's profile

Wandelaar

• 

4 Messages

facturen

Goedendag Iedereen,

het is altijd leuk om als nieuwe klant facturen in uw email te krijgen waarvan de links niet werken

of zoals in mijn geval , via itsme ingelogt op klanten paneel, krijg er niets te zien van men diensten , krijg er geen facturen te zien , ik krijg emails aan dat vraagt voor betalingen via de klanten portaal en zo blijven we in een loopje gaan

via whatsapp gecontacteerd , buiten een robot in het frans dat 3 keer zegt dat het naar een collega word gestuurd gebeurd er niets

en ik spreek dan nog geen frans, 

dus bij deze, ik vrees dat ik moet wachten tot ze de technische problemen oplossen voordat er betalingen kunnen plaats vinden

altijd leuk om deze problemen tegen te komen als nieuwe klant

User uploaded image User uploaded image 

Moderator

• 

297 Messages

Dag @PowerChaos, Het is inderdaad vervelend. Heb je al eens geprobeerd om de link via een andere zoekmachine te openen? Indien dit niet helpt, moet je inderdaad contact opnemen met onze klantendienst, want wij kunnen je hier niet verder helpen. Je zat misschien aan de Franstalige kant van onze website, waardoor je bent doorverwezen naar de Franstalige WhatsApp-bot. Probeer het eens via deze link

Wandelaar

• 

4 Messages

Dank je. Maar denk niet dat dat het probleem is. Ik heb dat wel meer dat sites half vertaalt zijn of sommige pagina’s gewoon niet. Normaal staat men browser op Engels en dat word soms genegeerd. En in sommige gevallen worden men cookies genegeerd en zet die het toch naar Frans ( ad blocker ? ) 

anyway. Ze hebben geantwoord nu is het gewoon de vraag hoe ze mijn niet bestaand account gaan oplossen ( account bestaat niet volgens hun gegevens. ) 

ik vermoed dat het heeft te maken met vorige keer dat heel het systeem raar deed waardoor ik bijna mijn telefoon nummer kwijt was. Nu is het alleen maar internet dus das niet zo erg … ben benieuwd of ze het krijgen opgelost :)

Nos super contributeurs

Voir plus
  • Community Manager

• 

1.9K Messages

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

354 Messages

354

• Moderator

•