Normaal dat klantendienst urenlang tot dagen geen reactie geeft? Activatie sim kaarten ging na 24 uren gebeuren, enkel 1 van de 3 nummers overgedragen?
Hier net hetzelfde, ik heb hier 2 simkaarten besteld. Beide met nummer overdracht. 1 ste nummer is perfect over gedragen, het andere niet. Ik heb wel voor beide SIM nummers hetzelfde email adres ingegeven. Zou dat de reden zijn? Ik heb na het invoeren van de 2e simkaart een mail ontvangen met als tekst "Maar eerst zetten we alles nog eens op een rijtje." en daar spreken ze over 9 euro per maand voor 25 Gb ipv 7 euro in de maand. Dus blijkbaar kan je op 1 account maar 1 SIM kaart aan 7 euro krijgen? Bij het eerste nummer was het signaal van de oude provider na 15 min weg. Bij de 2e sim kaart is dat na 2u nog niet het geval. Via de chat krijg ik na meer dan 1u wachten nog steeds niemand te pakken.
Goed voor jouw dat het opgelost is. Ik had de 2 SIM kaarten besteld door met it's me in te loggen. Deze zijn dan elk appart verzonden. Ik hoop dat ze me morgen contacteren anders vrees ik dat we naar Digi gaan overstappen. Dat is toch geen klanten service he op die manier.
Gaia
+6 plus
Aspirant Hiker
•
Gsm herstarten werkt meestal om dat probleem op te lossen
0
YannickV
+14 plus
Moderator
•
Hey @Decal , heb je voor je ene nummer reeds bevestiging gekregen dat de simkaart geactiveerd is?
Je kan de klantendienst ook via sociale media bereiken, dan hoef je ook niet in de chatbot te blijven wachten en die pagina open te laten staan.
0
S
Sunnybeam
+1 plus
Wandelaar
•
Hier net hetzelfde, ik heb hier 2 simkaarten besteld. Beide met nummer overdracht. 1 ste nummer is perfect over gedragen, het andere niet. Ik heb wel voor beide SIM nummers hetzelfde email adres ingegeven. Zou dat de reden zijn? Ik heb na het invoeren van de 2e simkaart een mail ontvangen met als tekst "Maar eerst zetten we alles nog eens op een rijtje." en daar spreken ze over 9 euro per maand voor 25 Gb ipv 7 euro in de maand. Dus blijkbaar kan je op 1 account maar 1 SIM kaart aan 7 euro krijgen? Bij het eerste nummer was het signaal van de oude provider na 15 min weg. Bij de 2e sim kaart is dat na 2u nog niet het geval. Via de chat krijg ik na meer dan 1u wachten nog steeds niemand te pakken.
0
D
Decal
+1 plus
Wandelaar
•
Ondertussen is het opgelost
@Sunnybeam 3 simkaarten zijn allemaal aan die 7€ hoor, het was even zoeken maar niet via je bestaande account toe voegen maar via de website
0
S
Sunnybeam
+1 plus
Wandelaar
•
Goed voor jouw dat het opgelost is. Ik had de 2 SIM kaarten besteld door met it's me in te loggen. Deze zijn dan elk appart verzonden. Ik hoop dat ze me morgen contacteren anders vrees ik dat we naar Digi gaan overstappen. Dat is toch geen klanten service he op die manier.
(Modifié)
0
YannickV
+14 plus
Moderator
•
Hey Sunnybeam, is je probleem op dit moment opgelost?
0
0
flipbzz
+19 plus
Promeneur expérimenté
•
Hey @Decal ,
Klantendienst is heel traag en niemand zal gedurende de weekend reageren...
1
0