Geen simkaart ontvangen, afgesloten van vorige provider en na een week een bericht dan ik niet kan worden aangesloten???!!!!
Dus ik schakel over. De simkaart van mijn vorge provider wordt vorige week donderdag stopgezet! Afgesloten! Ik zit dus nu reeds een week zonder telefoon/data!
Ik had en tot op heden heb ik geen nieuwe sim kaart ontvangen van Hey.
Al 10 keer geprobeerd te chatten maar er komt geen reactie! Je kan ze niet bellen noch mailen of contacteren!
Gisteren krijg ik een mail dat ik niet kan worden aangesloten omdat mijn nummer is afgesloten! WHAT?
Geen excuses, geen mailtje geen telefoontje
Echt waar, wat een fijne ervaring! Bedankt HEY...
Question
•
mis à jour
152
7

H
huuub
+1 plus
Wandelaar
•
Ondertussen nog steeds niets. Aan de telefoon, op de chat weten ze enkel:
het is in behandeling. En dan wassen ze hun handen nog in onschuld dat het aan de vorige provider ligt.
Het zit bij de back office. Die komen niet aan de lijn.
Ik ben nog niet een klein beetje pissig.
0
0
H
huuub
+1 plus
Wandelaar
•
Nog steeds niets.
De helpdesk kan me niet helpen. Het zit bij de back-office zeggen ze die zij enkel kunnen mailen!?
Met andere woorden: ik kan dit niet escaleren en zij kunnen dit niet escaleren.
Ik kan niemand anders aan de lijn krijgen. Dus na 14 dagen geen telefoon/data moet ik bidden dat de back office dit al dan niet opneemt.
Nee Hey!, dit is absoluut niet ok.
0
0
H
huuub
+1 plus
Wandelaar
•
En wie denkt dat ik ondertussen iets zou horen. Zelfs geen poging tot excuses laat staan dat ze me zelf eens zouden contacteren.
Ik ben door Hey afgesloten op 21 augustus met de melding om mijn sim kaart erin te steken.
Die ze dus nooit gestuurd hebben. Ik zie geen andere mogelijkheid meer dan elders te gaan en er van uit te gaan dat mijn nummer gewoon weg is???!!!
En dan op hun eigen forum hier geen enkele reactie?
Bedankt Hey! of moet ik zeggen Orange?
0
0
H
huuub
+1 plus
Wandelaar
•
Gisteren dus nog maar eens gebeld.
Eerst iemand aan de lijn gekregen die op een duur zei dat ik bij de facturatie was terecht gekomen (onzin). Die heeft me dan in de wacht gezet en er is niemand meer teruggekomen.
Terug gebeld. En nu hebben ze me voor de 3de keer een contract gemaakt.
Wedden dat ik voor de 3de keer niets aankrijg en er een "Technisch probleem" is waar ik nooit meer van zal weten?
0
0
H
huuub
+1 plus
Wandelaar
•
Wat nog zotter is. Sommigen van de helpdesk beweren dat het aan mijn vorige provider ligt. (lekker makkelijk zeker?)
Echter is het op vraag van HEY! dat er een port out is gebeurd op 21 augustus.
Heb ik vlak daarvoor een SMS van Hey! gehad om mijn simkaart te wisselen (er viel niets te wisselen want ze hadden me niets gestuurd). Alsof mijn vorige provider out of the blue zomaar mijn sim kaart zou afsluiten.
Ga ik mijn nummer nog ooit terugkrijgen? Gaat Hey! enige vorm van verantwoordelijkheid nemen?
0
0
H
huuub
+1 plus
Wandelaar
•
Rara... geen sim kaart ontvangen. Helpdesk gebeld met hetzelfde liedje. Wachten er is iets fout gelopen. Backoffice. Ongelofelijk. Werkelijk nog nooit meegemaakt.
0
0
YousraB
+15 plus
Moderator
•
Hey @huuub ,
Het is jammer om te horen dat de overdracht naar ons niet zo vlot verlopen is als we hadden verwacht. Heb je nog nieuws over de voortgang? Is alles inmiddels opgelost?
0
0