Beginnend Wegliefhebber
 •Â
2 Â messages
Activatie SIM .Problemen
Na ontvangst sim kaart geen mobiel internet. Gemeld 3 dagen geleden. Geen soelaas. Het zou 5 tot meer dagen duren ? Pardon. Vreselijk vervelend .
Men geeft tegenstrijdige berichten. Klantendienst via chatbot bijna niet te bereiken. Jammer. Had nog extra abbo willen afsluiten. Mja...
Wanneer geraakt dit probleem opgelost ?

Gaia
Aspirant Hiker
 •Â
59 Â messages
Gsm al herstart?
2
VossyGamer
Aspirant Hiker
 •Â
125 Â messages
Hey @BartVdB,
Helaas kunnen wij op dit forum geen technische problemen oplossen. Wij raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst. Je kan hey! ook bereiken via telefoon (+32 0 800 855 19).
Als dit antwoord je geholpen heeft, zou het tof zijn om dit bericht als oplossing te markeren. 🙂
Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
VossyGamer
0